miercuri, ianuarie 23, 2008

Advertising: Doua spoturi bune

In opinia mea, 2007 a fost cel mai slab an la capitolul creativitate in publicitate. Dar asta e doar opinia mea si daca gresesc amarnic, am "scuza" ca nu am urmarit ca pe vremuri ce s-a intamplat in domeniu si s-a vazut pe TV.

Si cum mi-am propus sa ma revansez in 2008 in fata publicitatii locale, incep prin a lauda doua spoturi ce ruleaza in prezent pe statiile TV.


"Cascadorul" de la Ursus mi se pare cel mai bun spot al brandului de la... nu-mai-tin-minte incoace. Am renuntat sa mai beau Ursus de cand publicitatea m-a scos din target si noua identitatea vizuala nu m-a convins.

Noul spot e foarte convingator, ma rog, m-a dat pe spate productia. Duce un pic mai departe ce a inceput ClickNet, in sensul ca am banuiala ca anul asta o sa vedem cateva spoturi "de productie" bune. Poate asta e noul trend cand nu mai suntem creativi destul.

Astept cu interes urmatorul spot Ursus. Cred ca daca vor cauta sa spuna "frumos" povesti cu campioni au sanse mult mai mari decat cele gen Liberty Parade.


Bergenbier are o mina de aur in "Prietenii stiu de ce". Am sa fac un experiment diseara si va invit sa il faceti si voi. Ma voi uita la un calup de reclame la intamplare si voi incerca la finalul fiecarui spot sa vad cum suna "Prietenii stiu de ce". Am impresia ca o sa se potriveasca la toate.

Desi Bergenbier conduce in sondajul lui Stefan clasamentul brandurilor coerente, eu l-as aprecia mai mult pentru gasirea unor insight-uri bune mai degraba decat pentru unitate in comunicare, tocmai din cauza larghetei cu care tagline-ul a fost manipulat, iar "complicitatea masculina" a fost relevata.

Cel mai recent spot Bergenbier, "Robinetul", nu e spectaculos in productie cum e "Cascadorul" dar subliniaza foarte bine una din dorintele ascunse ale barbatilor: "Cum ar fi sa curga bere de la robinet!?"

Ma gandesc la ziua in care vor dori sa schimbe tagline-ul. Pe ce ar putea merge? Eu propun "Barbatii stiu ce vor".

Etichete: ,

4 Comments:

Blogger Carina said...

Am impresia ca spotul asta de la Bergenbier se cam indeparteaza de conceptul de complicitate masculina.

8:17 p.m.  
Anonymous Anonim said...

apa de Blaj...o frumoasa poveste,ani de zile apa din Blaj nu era buna de baut din cauza poluarii de la Copsa Mica, de vreo 15 ani, apa de Blaj e aceeasi cu cea din orasele judetului Alba, fiind apa adusa din Muntii Sebesului.Si intre noi fie vorba nu e deloc grozava!parafrazand reclama "Prietenii stiu despre ce vorbesc"!

9:18 p.m.  
Blogger textier said...

deci nu stii secretul...
cum ar veni... nu stii "de ce"?
hai mai... toti prietenii stiu...
e un mit urban care circula de la intrarea bergenbierului in rom., de acum mai mult de 10 ani: cica bergen e singura bere care nu afecteaza potenta.
am scris dsp. asta, dar cu fereala:
http://textier.blogspot.com/2007/05/ziua-brbatului-dedicat-femeii_3876.html

1:02 p.m.  
Blogger highSpirito3 said...

acuzi lipsa de creativitate a romanului..
dar despre clienti si brand manageri ce spui?

11:08 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home