luni, octombrie 15, 2007

Media: BusinessWeek se relanseaza

Un articol din New York Times vorbeste despre relansarea grafica si editoriala a BusinessWeek, dupa 18 luni de pregatiri si research, ca o reactie la felul in care Internetul continua sa afecteze mass-media traditionale si la scaderea audientei pentru publicatiile economice.

Noul BW mizeaza pe un mix variat de informatii, bine dozate in materiale nu foarte lungi, asa "ca pe web". Mi s-a parut extrem de interesanta si amuzanta in acelasi timp declaratia redactorului sef, Stephen Adler: "more articles would be starting out online and ending up in the magazine".

Pana acum BW incepea, cum era si normal, articolele in revista si le continua online cu materialul ramas pe afara. Site-ul era complementar revistei. Acum se pare ca s-a intors roata.

Profit de acest post sa dau si eu mai departe informatia, preluata de la Comanescu, despre pregatirea unui nou cotidian de afaceri de catre Jurnalul/ Intact si sa intreb daca e adevarat ca Business Standard se relanseaza.

PROMO: TOOLBOX ONLINE COMMUNICATION | EVENIMENT DE PR IN NEW MEDIA

Etichete: ,

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

Pe aceeasi tema, dar putin in alta ordine de idei, exista vreo editie online pentru BusinessWeek Romania? ca eu unul nu am gasit-o.

10:18 a.m.  
Blogger Cristian said...

BW online e divizie oarecum separata de print. In Romania exista licenta doar pentru print.

10:47 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Da, asta am auzit si eu despre Business Standard

4:42 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home