joi, octombrie 04, 2007

Blogs: Cum te angajezi de pe blog

Nu am sa fac un ghid al angajarii prin blog, daca cineva se astepta la asta citind titlul. Am vorbit "putin" despre asta la Olimpiadele Comunicarii.

Vreau doar sa spun ca inca un blogger isi gaseste un job datorita blogului. E vorba de Cristi Roman - care oricum avea un job - si de postura de critic de restaurante pe care o are de saptamana aceasta in Time Out. De asemenea, Cristi reuseste si peerformanta nemaiintalnita (de mine) de a lucra in acelasi timp pentru doua trusturi concurente.

Nu l-am intrebat cum a ajuns sa scrie pentru Time Out, pentru ca a marturisit singur ca a primit oferta datorita blogului sau culinar Papa Bun.

PROMO: MASTERPLAN 2007| EVENIMENT DE STRATEGIE SI PLANNING IN MARKETING

Etichete: ,

6 Comments:

Anonymous Anonim said...

Eu n-as fi asa de sigur cu singularitatea cazului. Iete ca dl Comanescu scrie si la papa Vantu la gazeta Money Express (si da si consult), si scrie si la papa Patriciu (ca ziar), si scrie si la Hotnews (despre care nu stiu nimic cu privire la actionariat). Si a primit job-urile tot de pe blog, unde am intels ca face "analiza". Asa s-o fi chemand acum la copy-paste.

10:05 p.m.  
Blogger Cristian said...

Am zis "inca unul"... Iar Iulian C nu scrie acolo datorita blogului, cel putin asa cred eu...

10:13 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Corect cu "inca unul", n-am citit cu atentiune. Nemaintalnirea era raportata doar la scrisul la trusturile concurente.
Daca nu scrie datorita blog-ului, atunci datorita carei chestii? A lui comanescu.ro?
Oricum, palpitant traseul lui profesional,a plecat redactor sef la emisiune de dimineata de la Sarbu in 1998 si a ajuns simplu redactor la Evenimentul Zilei in 2006, trecand inclusiv printr-un job de redactor sef la Realitatea, in 2004. Tie cam ce iti spune asta? In general pleci pe o pozitie mai proasta nicidecum pentru ca te haituiesc angajatorii prin parc... Si dupa ce a atins in 2006 pozitia "maxima" de redactor de media la Evenimentul, acum e mare guru in consultanta, si le da indicatii pretioase lui SOV si Patriciu. Doamne, in ce tara traim! O iau pe urma lui Mircea Badea...

11:44 p.m.  
Blogger Cristian said...

ce scrii tu aici am atins eu cumva in alt post.

nu stiu daca cv-ul si alegerile facute spun totul despre noi, despre ce putem.

11:47 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Multumesc de insemnare. E doar o colaborare cu "TimeOut"
Mai colaborez si cu sport.ro, si ei in trust concurent :)).
E vorba doar sa nu concurez pe ceea ce ma ocup deja la angajatorul meu, USMedia (GSP - Intact), atita tot.
Da, si mereu am zis ca ai mai multe sanse cu un blog de nisa (asta daca nu esti un blogger de top 10).

1:56 a.m.  
Blogger Cristian said...

@ cristi

stii ca nicio fapta buna nu ramane nepedepsita! ;-)

in termeni de bani si top 10, cred ca te scoti mai bine ca multi de acolo.

si per ca nu o sa faceti pace cu PSP, acum ca intra din nou in Pro!? va pierdeti din motivatie! :-)

7:28 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home