Events: Concursuri pentru studenti
Nu stiu cati studenti citesc acest blog, poate o sa mai fac un sondaj sa aflu, dar mi-ar placea sa fiu in locul lor acum si sa am ocazia de a participa la concursul Masterplan 2007 sau la cel al evenimentului Inovatie in Media.
Ambele evenimente iti ofera o buna ocazie de a patrunde in lumea marketing & media, de a fi alaturi de actorii ei si de a-ti incerca puterile creative. E o ocazie pe care mi-ar fi placut sa o am cand eram student si invatam despre media si marketing singur din cartile antice si de demult ale Bibliotecii Nationale.
PROMO: MASTERPLAN 2007| EVENIMENT DE STRATEGIE SI PLANNING IN MARKETING
Ambele evenimente iti ofera o buna ocazie de a patrunde in lumea marketing & media, de a fi alaturi de actorii ei si de a-ti incerca puterile creative. E o ocazie pe care mi-ar fi placut sa o am cand eram student si invatam despre media si marketing singur din cartile antice si de demult ale Bibliotecii Nationale.
PROMO: MASTERPLAN 2007| EVENIMENT DE STRATEGIE SI PLANNING IN MARKETING
Etichete: Events
4 Comments:
Nu sunt prea multe evenimente ale industriei pe metrul patrat? Summit-ul IAA, cele 4 de la tine de pe blog, evenimentele BMG, Golden Drum-ul. De ce toata lumea da navala cu evenimente acum, canibalizandu-se intre ele, cand ar putea relaxat gasi fiecare o luna in care nu e nimic? Intreb si eu, nu dau cu parul...
As putea intreba: Nu sunt prea multe publicatii de M&A si de business la noi?
Insa raspunsul la intrebarea ta e: Da si Nu.
Da, pentru ca sunt multe event-uri care se pozitioneaza in zona asta, desi nu sunt...
Nu, pentru ca IAA e event cu participare Internationala si are caracter generalist, pe cand altele sunt mai nishate... cum e cazul celor 4 anuntate la mine pe blog.
Apoi, cred ca sunt mai multe event-uri cu guru pe HR decat cele de marketing...
Ba da, Cristi, SUNT prea multe publicatii de M&A, si Business care au si M&A, si ziare care au si M&A. De vreo saptamana imi da tarcoale gandul sa explic de ce, pentru ca, de fapt, banii care sa invart in publicitate sunt foarte putini. Foarte putini. Se acorda o vizibilitate disproportionat de mare in media, fata de marimea business-ului. Cu toti banii din advertising, construiesti vreo 2 Mall-uri. In esenta, raspunsul meu este: a) sunt bani lichizi, ceea ce putini au pe piata si b) publicatiile au nevoie de ei.
Altfel, in general publicatiile astea nu sunt tinute din motive de business, ci din motive de portofoliu (si tu stii bine asta).Eu par sa fac exceptie, insa felul in care o sa imi construiesc portofoliul o sa demonstreze ca nu e asa. Prezenta mea a confuzat multa lume pe piata...
La evenimente de industrie nu ma pricep, insa trebuie sa iti dau dreptate cu nisarea vs general.
Super faina initiativa!
Andrei Sava
Trimiteți un comentariu
<< Home