Events: Afla cum sa fii interesant
In prezentarea sa de la Idea Forum, Russell Davies a inserat un filmulet despre interestingness realizat de colegul sau de la OIA, Jeffre Jackson.
Pe 9 si 10 octombrie, Jeffre va fi unul dintre vorbitorii invitati la Masterplan 2007, primul eveniment de strategie si planning in marketing si comunicare, organizat la JW Marriott de Evensys cu sprijinul Account Planning Group Romania.
Jeffre si-a inceput cariera in postura de copywriter in grupul BBDO. A trecut apoi la Goodby Silverstein and Partners ca junior planner si mai departe la Wieden + Kennedy Amsterdam, unde in doi ani a devenit Planning Director.
La Masterplan 2007, Jeffre va demonstra de ce reclamele si mai ales brandurile trebuie sa fie interesante. Pana atunci puteti citi aici si aici despre interestingness.
Pe 9 si 10 octombrie, Jeffre va fi unul dintre vorbitorii invitati la Masterplan 2007, primul eveniment de strategie si planning in marketing si comunicare, organizat la JW Marriott de Evensys cu sprijinul Account Planning Group Romania.
Jeffre si-a inceput cariera in postura de copywriter in grupul BBDO. A trecut apoi la Goodby Silverstein and Partners ca junior planner si mai departe la Wieden + Kennedy Amsterdam, unde in doi ani a devenit Planning Director.
La Masterplan 2007, Jeffre va demonstra de ce reclamele si mai ales brandurile trebuie sa fie interesante. Pana atunci puteti citi aici si aici despre interestingness.
Etichete: Advertising, Events
0 Comments:
Trimiteți un comentariu
<< Home