miercuri, iulie 11, 2007

Media: Ce post ai pus pe butonul 1 de la telecomanda?

Un anunt de o pagina din Evenimentul Zilei imi spune ca pot castia un milion de RON de la Kanal D intr-o promotie ce implica telecomanda si ideea folosita deja de Maggi, cea cu afisul lipit pe geam.

Practic trebuie sa plasezi Kanal D pe butonul 1 de pe telecomanda, apoi sa pui in geam un afis al promotiei si sa astepti sa fii descoperit. Desi merge pe mecanismul Maggi, ideea mi se pare buna, iar premiul consistent. Ramane de vazut cat de bine va fi promovata promotia.

Incercarea celor de la Kanal D mi-a adus aminte de un studiu pe care l-am initiat in urma cu aproape 6 ani despre piata TV din Romania si care avea si un capitol (cerut de mine) dedicat telecomenzii. Cei interesati de media si piata TV pot citi aici analiza despre uzul telecomenzii in Romania. Din pacate, articolul online nu contine si lista celor 10 canale setate pe butoanele de la 0 la 9.

Etichete:

13 Comments:

Blogger Elena Pop said...

interesanta promotie... eu am pe butonul 1 TVR1.. poate ar trebui sa pun pe primul buton Kanal D, un post la care nici macar nu ma uit :D Oricum se stie cum e cu promotiile. Premiile merg in orasele in care lumea nu se uita la Kanal D (pe principiul daca a castigat vecinul ma uit si eu la Kanal D, poate o sa castig ceva)

9:22 p.m.  
Blogger I said...

Oricum, Kanal D nu se bucura nici pe departe de popularitatea Maggi, asa ca aceasta campanie va arata probabil ca un balon dezumflat. Maggi umpluse blocurile de inimioare, pe cand Kanalul va umple vreo 2-3 ferestre ici-colo. Lame.

10:42 p.m.  
Anonymous Anonim said...

TVR 1
Dar fara nici o legatura calitativa, doar o chestie ordinara.

10:46 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Pro Tv
Ca atunci cand deschid eu Tv-ul, adica la stiri, sa fie direct la cele care imi plac.

Cat despre campania Kanal D, oare are vreun rost ? O sa castige ceva mai multi oameni pe timpul concursului si desi ei spera ca cei castigati sa ramane, poate doar 10 -15% se vor mai uita.

11:09 p.m.  
Blogger Tix said...

Aceasta promotie a mai avut-o si National TV. Am o prietena care lucreaza in CNM National (intr-un departament de marketing)si mi-a spus cum a castigat mama ei suma de 1 milion. La o tigara se intalneste cu cineva din echipa lui Catrinel Sandu care ii spune ca nu stie in ce zona a orasului se vor duce pentru a acorda premiul. Prietena asta a mea o intreaba daca nu face un drum pana la Livada cu Nuci de la Ozana la un anumit bloc G. Se intalnesc si cu Catrinel, i se da adresa respectivei si apoi telefon :"Mamaaaa , schimba pe telecomanda National TV pe 1 ca vine Catrinel Sandu sa iti de-a 1 milion".
Asa o sa fie si la Kanal D . M-am saturat de promotii gandite de straini si puse in practica de romani!

7:52 a.m.  
Blogger Ionut Puiu said...

Eu nici nu folosesc cifrele telecomenzii. De fapt la cele 10 ore de tv pe luna, nici nu e cazul (Exceptand meciurile). La mine sunt grupate pe categorii: comerciale, stiri, documentare, muzica. din 40-50 cate sunt in grila rds eu tin in memorie doar vreo 35. Iar daca pun canal deu pe 1 asta garanteaza ca ma si uit?!

10:15 a.m.  
Blogger Piticu said...

:D) realitatea tv, eu si tot cartierul, ca asa l-a presetat RDS-u :)

Protv-u e pe 0 iar kanalu undeva pe 34 ....
La pitesti,da ... s-a mutat Kanal D pe locul 1 in loc de nu stiu ce era inainte acolo, antena parca :)

1:17 p.m.  
Anonymous Anonim said...

tvr1, din '90, din era pre-cablu :D

5:00 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Dragule..

in sfarsit am vazut si eu afisul promotiei 1 milion e suma premiilor sunt 1000 de premii a cate 1000 :( .

Oricum ideea e buna, nevoia reala. Poate mai trebuia lucrat un pic la dosul afisului (care s-ar vedea din casa) e gri si inutil.

9:35 p.m.  
Blogger Sex Worker w/t a Pen and Brain said...

Ar fi interesant de facut un astfel de top 10 printre noi (media literate persons, ca sa nu zic din domeniu:)
Eu ma ofer, cu multa auto-ironie, pentru ca zappatul meu se desfasoara cam asa: mereu 6
-citeodata 7
-filmul romanesc de pe 11
-editorii realitatii de pe 12
-canal local, lada cu zestre de pe 13
-cnn pe 15
-meteo pe trei zile pe 44
-sex and the city pe 45
- cite un film de noapte pe 0.
Ramine sa va dati singuri seama ce e pe canalele astea.

Deci, lista:
1. antena 1
2. orizont tv/baia mare
3. tvr1
4. tvr2
5. cinemar/baia mare
6. tvr cultural
7. pro cinema
8. n24
9. national tv
10. otv:P

4:04 p.m.  
Blogger Lsd Sad said...

pacat ca ideea lor nu este deloc originala. pe langa cfuraciunea nesimtzita din campania maggie, aceiasi promotzie cu primul buton al telecimenzii tale au avut o si cei de la prima tv in urma cu catziva ani! dar astea s turcismele! iei tot ce potzi de unde potzi si le imbini pana tzi iese ceva :)

12:44 p.m.  
Anonymous Anonim said...

aceasta este opinia unui teamleader de pe una din caravanele Kanal D:

First of all... da , asa e. Campania este inspirata de Maggi , combinata cu promotia Antenei 1 dar in acelasi timp imbunatatita. Cum? Pai...

1. Nu te costa nimic sa pui Kanal D pe primul buton al telecomenzii. Nu trebuie sa cumperi nici un produs , nu tre sa trimiti nimic nicaieri. Doar sa indeplinesti si conditia ca afisul sa fie in geam.

2. Spre diferenta de campania Antenei 1 sau a Prima TV , s-au dat premii in absolut toata tara. Pana si in sate precum Harlau sau Corabia (nu numai in orasele mari). Dealtfel , nu trebuia sa te uiti in momentul in care veneam la tine la Kanal D. Era pe 1 ? Ok. You won :)

Premiile s-au dat. Toate. Si campania a fost un mare succes.

6:21 p.m.  
Blogger Cristian said...

poti detalia succesul?

6:25 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home