vineri, iunie 01, 2007

Music: Concert cu final fericit

Nu am vazut pana acum foarte multe reactii la concertul George Michael de aseara. Am prins insa cateva pareri din jurul meu, in mare destul de bune fata de artist si show.

O colega mi-a spus ca nu a fost foarte incantata de show, dar ca il apreciaza pe George Michael pentru ca de 25 de ani se imbraca si canta la fel si inca are succes.

Mie mi-a placut. A fost un concert corect, la nivelul asteptarilor (mele). Despre organizare nu comentez, ii las pe altii sa arate cu degetul.

Nu am superlative de impartasit, poate doar la adresa vocii artistului. Am incercat sa il prind cu playback-ul, dar nu am reusit. Cred ca la un moment dat a avut o problema cu microfonul, dar in rest s-a auzit foarte bine.

Am remarcat insa ca multa lume nu vine la concert, desi e prezenta pe stadion. Sunt unii care discuta ca la o bere in timpul show-ului. In fine, treaba lor. Langa mine, la vreo doua randuri mai jos, era un tip care a stat o buna parte din concert cu ochii pe tribune. Poate asa traia el concertul, cine stie!?

Publicul a fost OK, desi ii trebuie stimulente ca sa actioneze/ reactioneze. Sunt multi insa care stau cu ochii pe cantaret si il mananca din priviri, dar nu se manifesta. Se vede ca nu suntem obisnuiti sa fim prin preajma vedetelor. Si-apoi cum ar fi trebuit sa il strigam: "geor-gee" sau "gior-gi"?

Playlist-ul a fost OK, desi unele piese nu prea au prins la public, iar altele celebre au lipsit. Mi-au placut Faith, Freedom, Amazing, Father Figure si imi pare rau ca nu am auzit Jesus to a Child si This is not Real Love.

Etichete: , ,

3 Comments:

Blogger Unknown said...

concertului i-a lipsit parca o doza mai mare de energie, dar show-ul a fost impecabil

4:36 p.m.  
Anonymous Anonim said...

intr-adevar, jesus to a child este one of a kind...

9:51 p.m.  
Anonymous Anonim said...

misto concertul, omul si-a pastrat vocea, super show, super prezenta, scena bestiala!

ma bucur sa te reintalnesc :)

carmen
http://www.carmennistor.com/blog

5:12 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home