joi, iunie 07, 2007

Marketing: UPC si schimbarea la fata

Tot pentru arhiva blogului, consemnez cu intarziere rebrandingul UPC care va costa 2 milioane de euro.

Logo-ul vechi chiar imi placea si iesea destul de bine in evidenta. Cel nou ma duce putin cu gandul la RCS-RDS, ambele identitati utilizand un font simplu, fara pretentii. De altfel, simplitatea tipica Orange pare a fi la moda acum in telecom, un exemplu recent fiind aici rebranding-ul AT&T (care a costat un miliard de dolari). Simplitatea nu are continuitate si in icon-ul UPC, in care vad un cos cu oua.

UPDATE: Nu am spus mai sus ca icon-ul UPC ma duce cu gandul la cel realizat de Shift Design pentru Sociedade de Desenvolvimento do Norte da Madeira. Am vazut apoi la ca si Adrian e de aceeasi parere.

[imagine via Sergiu Biris]

Etichete: ,

9 Comments:

Anonymous Anonim said...

Eu sincer vad o planta carnivora... Mai ales in flashul de la ei de pe site cu animatia logo-ului. Crezi ca trebuie sa consult un psihiatru?:)

12:17 p.m.  
Anonymous Anonim said...

... sau un fund de cotzofana exotica!

12:34 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Abia astept primele crize de epilepsie provocate de acest logo ^^

1:17 p.m.  
Anonymous Anonim said...

cele 2 milioane includ productia publicitara (1 milion), costurile de media ale campaniei de advertising si redecorarea sediilor/casieriilor. cred ca e bine de mentionat.

5:16 p.m.  
Blogger Cristian said...

si miliardul ala de la at&t tot pe astea cred ca s-a dus, nu?

5:19 p.m.  
Anonymous Anonim said...

cine face rebrandingu'?

5:43 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Cristian - probabil ca da.

krigton - identitatea a facut-o Venture Three si a fost adaptata pt Romania de Re:ply, din ce am vazut in presa.

5:57 p.m.  
Anonymous Anonim said...

E tare logoul asta... BEST REGARDS

12:56 p.m.  
Anonymous poker said...

nooo... prea slab pentru un asemenea servici

10:52 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home