marți, mai 01, 2007

Trends: FMvertising

De ceva vreme astept sa vad cum agentiile de publicitate vor "exploata" display-ul radioului de masina sau mai simplu zis, astept sa vad reclame in acest spatiu "digital". Si cred ca FMvertising-ul (cum il numesc eu) a inceput deja cu ProFM si Joe.

Nu cunosc date oficiale, nu stiu daca e o campanie adevarata sau doar o branduire a unei emisiuni matinale (e si asta e o campanie, nu?), dar ProFM in fiecare dimineata iti arata pe display-ul radioului, pe langa numele statiei si frecventa, si sloganul celei mai recente promotii pentru napolitanele Joe: "Noroc cu Joe".

Etichete: , , ,

8 Comments:

Anonymous Anonim said...

Da, eu prima data am vazut acum 3 luni la Radio DEEA, era o agentie imobiliara si cu numar de telefon. E un trend si o chestiune de timp, pana se raspandeste.

2:39 p.m.  
Anonymous Anonim said...

La Brasov acest tip de reclama este peste tot, la toate radiourile, de cativa ani buni! E deja fumata acolo...

2:46 p.m.  
Blogger andrei said...

Se bazeaza pe RDS si e veche (am vazut-o la noi prima oara prin 2001 la ProFM)
Din pacate nu ii vad un viitor prea roz (nici pe afara nu are mare succes)

1:18 p.m.  
Blogger Cristian said...

eu cred ca va avea viitor, nu in formatul asta, dar se vor gasi idei mai creative sustinute si de evolutia display-ului.

si mai cred ca posturile de radio vor fi cele care le vor dezvolta...

1:24 p.m.  
Blogger Marius said...

Eu n-am vazut asa ceva pana acum, cred ca e o idee foarte buna si cred ca va prinde bine.

6:14 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Pro FM a fost intotdeauna un loc unde vanzarile au mers mai bine ca programele. Ok, sunt un pic rautacios, dar ideea e ca au vandut de multe ori niste chestii pe care nimeni nu le-ar fi cumparat. Sau le-au dat ca supliment la campanii mari pe TV, banui eu.

Nu cred ca RDS-vertising va merge decat in masura in care atragi atentia omului (de exemplu, primesti un cod de promotie pe RDS-ul radioului tau).

DAR display-ul RDS are doar 8 litere, deci nu poti afisa cuvinte lungi. Dureaza cateva zecimi de secunda sa se trimita display-ul complet. Citirea RDS-ului e o activitate pe care o faci doar cand te plictisesti teribil.

Last but not least, de multe ori oamenii nu stiu ce asculta desi vad in fata numele radioului pe RDS. De exemplu, in memoria radioului tau este 102.8 FM si nu Pro FM :)

1:45 p.m.  
Blogger Cristian said...

@ sorin

intersant punctul tau de vedere... eu insa ma gandesc la evolutia display-ului din masina, sustinut atat de producatorii de electronice, cat si de cei auto... si o spun uitandu-ma la cum si-a facut televizorul loc pe bordul masinii... ce zici, evolueaza radioul de masina?

si inca ceva... eu ma plictisesc teribil in masina, la cum se circula in bucuresti!

4:45 p.m.  
Blogger Unknown said...

Metoda nu e deloc noua, insa se pare ca majoritatea clientilor nu sunt inca interesati sau dispusi sa plateasca pentru asa ceva. Evident, oamenii de radio trebuie sa ii convinga. Important este totusi sa li se para si lor un mediu profitabil. Deocamdata, mai greu, veniturile sunt mici si cam putini testeaza sau aplica publicitatea RDS. Dar e timp...:)

5:20 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home