sâmbătă, mai 12, 2007

Music: Unde mai ascultam muzica

Si eu am fost mahnit de decizia Pandora de a nu mai permite ascultatorilor din afara SUA sa ii foloseasca serviciul de internet radio. Am ramas cu Radio Blog Club, dar pe care nu l-am mai folosit de ceva vreme, ca a dat rateuri la ultimele ocazii. Last.FM e prea "greu" pentru mine deocamdata.

Am descoperit recent Spool.FM, un serviciu aproape similar cu Radio Blog Club, ce beneficiaza insa de tehnologia AJAX (ceea ce il face sa fie usor de folosit). M-am inregistrat in timp ce ascultam o piesa fara sa ies din pagina si fara sa mi se intrerupa streaming-ul (ceea ce mi s-a parut cool). Din pacate nu am reusit/ gasit sa imi salvez playlist-ul (ceea ce nu imi justifica crearea contului).

Etichete: , ,

2 Comments:

Blogger gorgeoux said...

M-am uitat la Spool.fm. Prea Beta pentru mine. Piesele sunt de-a valma, incomplete si irelevante (o cautare dupa Mika iti da Guns'n'Roses). Multe cantece nu se incarca, iar un click pe Settings nu ma duce nicaieri--ca si cum n-as avea un cont ceva :) Iar m-am inregistrat intr-o chestie din care o sa ies cu greu. Nice logo, totusi.

6:35 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Ba eu m-am distrat toata ziua cu spool.fh, multumesc frumos. Am gasit trupe vechi (Imagination), cantareti non-englezi (Abba, Celentano, Brel), unii de-a dreptul obscuri pentru ce se "da" azi la radio: Brassens, Blondie, Celentano, Mylene Farmer, Donovan, Zappa. A fost o nebunie... Pentru amatori de radio conventional, eu recomand o cura de 1.fm
Aici veti gasi si Otto's Baroque Music, un canal superb de muzica... baroca. Dati Ctrl+L in Winamp si introduceti adresa asta: http://streamdb1.raxx.net/asx/1fm/baroque/128k/Listen.asx

9:22 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home