duminică, mai 13, 2007

Music: Dupa Eurovision (1)

Am ajuns aseara acasa exact cu o melodie inainte de prestatia Romaniei de la Eurovision. A fost pentru prima data cand am ascultat piesa noastra si probabil a fost si ultima, caci nu o consider o melodie adevarata pentru a fi difuzata la radio, ci mai degraba un potpourri numai bun de generic pentru o emisiune de televiziune.

Ce mi s-a parut interesat la noi a fost ca am ales sa aratam anul asta ca suntem foarte europeni, internationali, integrand cinci limbi straine (engleza, italiana, spaniola, franceza, rusa). Poate ar fi trebuit sa ne alegem alte cinci care sa ne poarte noroc, caci englezii, spaniolii si francezii au obtinut printre cele mai proaste calificative anul asta. De fapt, daca imi amintesc bine, cele trei tari nu au performat laudabil nici la alte editii recente. Italia nu a participat, iar Rusia ne-a dat doar un punct pentru ca le-am pus chiar si in titlu "liubi, liubi".

Ar trebui ca anul viitor sa ne orientam pe limbi nordice sau din fosta Iugoslavie, poate asa vom avea sanse mai mari.

Ce mi s-a parut foarte tare a fost sa descopar pe YouTube comentarii la acest videoclip ce pareau a fi transmise chiar din timpul transmisiei TV. Deci se poarta sa faci si live you-tubing!?

Etichete: ,

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Live you-tubing? Interesanta idee! De viitor.

3:38 p.m.  
Blogger Cristian said...

au fost mai degraba live comments, dar si asta intra in you-tubing, nu?

4:24 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home