duminică, mai 13, 2007

Music: Dupa Eurovision (3)

Am facut o recapitulare rapida a participantilor si un top personal, cu motivatie.

GEORGIA ... ca imi aduce aminte de Ray of Light (Madonna)
SLOVENIA... ca ma duce putin cu gandul la trupe gen Nightwish
MOLDOVA... ca incepuse bine, apoi doar pentru ca Natalia e chiar frumoasa si in cele din urma pentru ca as fi putut sa ii fac eu piesa mai buna. :-)
FRANTA... ca stiu sa se distreze
ALBANIA... ca se straduiesc
ARMENIA... ca le pasa de muzica
MACEDONIA... ca ii simt aproape de noi

Etichete: ,

5 Comments:

Blogger BĂNĂŢEANU said...

Eu m-am uitat la tot spectacolul. Cel mai mult mi-a placut Georgia si chiar am crezut ca o sa castige. Au mai fost Belarus, Rusia, Moldova, Slovenia care mi-au placut. Mersi pentru link-ul de unde se pot downloada melodiile.

12:09 p.m.  
Anonymous Anonim said...

"greii" din muzica romaneasca trebuie sa invete ca nu mai merge sa copieze chestiile expirate din afara.

5:36 p.m.  
Blogger Telecomunicatii said...

Sigur ca romanii sunt cei mai buni dar au fost iar oarecum furati

4:40 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Pentru care din tarile enumerate ai trimis SMS ? :) :(

6:56 a.m.  
Blogger Cristian said...

@bogdan: sunt de parere ca trebuia sa intram in top 10.cred de asemenea ca am gandit prea strategic aceasta piesa, tocmai in ideea de ne pozitiona cat mai sus, dar poate pana la urma conteaza muzica.

serbia a castigat pentru ca nu avea cine altcineva cu ce... si poate si ca o reactie la caterinca ce ar fi iesit daca Ucraina castiga. se ducea competitia de rapa!

@cristi: nu am votat, ca am prins doar ultimele 4 piese.... si pentru ca de obicei nu ma bag... :-)

7:44 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home