miercuri, mai 09, 2007

Events: Blogging pentru studenti

Ieri a fost ziua blogurilor in studentime. Doua evenimente dedicate studentilor au inclus in programul lor conferinte despre blogging, la care am participat si eu in calitate de speaker.

Ziua "a inceput" cu Olimpiadele comunicarii, unde am vorbit in conferinta "Blogul care te angajeaza in comunicare". Au fost destul de multi participanti (se pare ca evaluarea mea initiala a fost gresita. Dragos Dehelean a amendat-o deja in comments), organizatorii si-au facut bine treaba, pe ceas, as putea spune, intrebari interesante si profunde pe alocuri. Aici gasiti prezentarea mea. Iar aici speech-ul.

Dupa-amiaza, la ASE, in cadrul ABM Days, am participat la masa rotunda "Blogul - O noua strategie de marketing". A fost o discutie libera, fara prezentari sau speech-uri pregatite, in fata a 40 de studenti.

Au scris despre cele doua evenimente:
* Conferinta despre bloguri la Olimpiadele Comunicarii (Media lui Comanescu)
* Intalniri si conferinte (Jen)
* Imagini din ziua a 2-a a "Olimpiadelor Comunicarii" (Mihail Dumitru)
* Dupa conferintele OC (Sorin Dincea)
* Conferintele comunicarii (Vlady)
* CroniCA Conferintelor - partea a IIa (Popeyes)
* Olimpiadele Comunicarii: behind the courtains (Ioana Hurjui)
* To blog or not to blog, that is the question (Cutish)
* Marea bloggareala (Andra)
* ABM Days (Daniel Nastase)
* Primul (MOnk)
* Prima conferinta unde am vb. despre altceva (Razvan Matasel)
* Talking about blogging (Bogdana Butnar)
* ABM Days (Razvan Roman)
* Conference Marathon (Adina Neamtu)

Etichete: ,

6 Comments:

Anonymous Anonim said...

Am scris şi eu...

http://lovingvama.eu/2007/05/09/conferintele-comunicarii.html

3:13 p.m.  
Anonymous Anonim said...

cred ca la ABM ... au fost putini din cauza circulatiei :( si din cauza antevorbitorilor care poate au fost un pic "scortosi" de faptul ca prea multe discutii ... deviau spre discutii "despre bloguri".

Oricum experienta interesanta sa vezi "new generation".

Imi pare rau ca n-am putut sa stau mai mult.

4:24 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Salut Cristi si mersi mult pentru participare.

In privinta informatiei despre public, insa, ma tem ca ajungem ca la numararea oamenilor de la mitingurile electorale.

E important de stiut ca au fost 240 de scaune in sala. La o participare de 80 de persoane, sau pe aproape, sala ar fi parut goala. Tie asa ti s-a parut ca a fost?

Si daca ti s-a parut ca au fost 80, cand a fost asta? La inceputul conferintei, sau dupa primele discursuri, cand au intrat mai multi?

Ceea ce pot sa recunosc este ca la conferinta voastra au venit mai putini participanti decat in restul conferintelor.

Si ar mai fi de precizat ca s-a desfasurat sub cele mai "potrivnice" conditii, dat fiind ca traficul era complet blocat la ora aia (mie mi-a luat o ora sa ajung de la Unirea la sala).

Deci, daca ar fi sa fac o aproximare corecta, desi nu am fost cu fata la sala, as zice intre 150 - 180. Si mai degraba m-as duce spre limita superioara.

4:56 p.m.  
Anonymous Anonim said...

foarte faina prezentarea,foarte naturala abordarea...cred in "blogging for fun" si ma simt bine ca mai e cineva de acord cu mine;)

11:34 p.m.  
Blogger Stefan Stroe said...

Stii, ma gandeam ce nasol ar suna wanna-be-ilor daca nu s-ar pune "strategie" si marketing in titlurile evenimentelor...

Pai daca si bloggingul este o strategie de marketing, inseamna ca si presa, si televiziunea au fost "o strategie" la timpul ei.

Smart. :)

2:57 a.m.  
Blogger Cristian said...

@stefan

inteleg unde bati si imi dau seama ca de multe ori folosim unele cuvinte cu sens gresit desi in capul nostru probabil zicem bine. cred ca e o problema data de lipsa scolii in diverse domenii si sustinerea lipsei cu experienta sau lecturi proprii... in fine... :-)

stii ce ar fi interesant sa scrii un post despre utilizarea cuvantului strategie: cand il folosim corect si cand nu. ce zici?

7:41 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home