marți, aprilie 17, 2007

Media: Putin despre Money Express

Am primit astazi Money Express, saptamanalul de business lansat de grupul Realitatea Catavencu. A ajuns la mine dupa un sampling in cladirea de birouri in care ma aflu. Niste tineri la costum au venit sa imi prezinte publicatia si oferta de abonament prin SMS.

Am apucat doar sa o rasfoiesc, asa ca primele mele impresii sunt (ca de obicei) la nivel de look&feel. Iata ce am vazut eu:
  • Nu se bate cu Business Magazin, nici cu BusinessWeek, desi aceste publicatii ii vor fi concurente. Se pozitioneaza mai degraba spre Forbes sau Fortune. Cred ca asemanarea cu Forbes e cea mai potrivita.
  • Este consistenta prin numarul de pagini si volumul mare de continut, aici fiind diferita de BM sau BW care dozeaza destul de bine text si imagine in articole destul de scurte/ compacte. De aici vine o prima provocare, aceea de a pastra consistenta.
  • Este revista cu cele mai multe editoriale. Am numarat 11 in acest prim numar.
  • Sunt cateva chestii de layout si structura pe care nu le "inteleg", dar banuiesc ca design-ul va fi ajustat pe drum. Parca ii trebuie un pic mai multa stralucire si creativitate atat la stilul de paginare, cat si in imagini.

Etichete: ,

7 Comments:

Anonymous Anonim said...

Si i-ar mai trebui si un site.. Pentru moment moneyexpress.ro si money-express.ro pointeaza catre site-ul Cotidianul....

4:41 p.m.  
Anonymous Anonim said...

care-i cladirea?

4:56 p.m.  
Anonymous Anonim said...

eu am cumparat si editia tiparita si am incercat sa intru si pe site.
@ionut: daca intri acum o sa vezi ca anunta in curand site-ul.
mie imi place cum arata revista, imi place matul folosit, mi s-au parut multe cele 11 comentarii, ma mai gandesc si revin

5:18 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Am avut un şoc, din cauza diacriticelor. Am citit Putin (Vladimir) în loc de puţin. :)

10:41 p.m.  
Anonymous Anonim said...

E pozitionata mai degraba spre Newsweek decat spre Forbes, din care si preia de altfel suficient de multe materiale.
Si apropo, Llosa nu are ce sa caute intr-o revista ce are in titlu cuvantul money.

9:29 a.m.  
Blogger Cristian said...

cred ca ramane aproape de forbes ca subiecte si layout. newsweek nu e revista de business si are un layout mai spectaculos decat forbes (varianta internationala pe care o vedeam la un moment dat).

interesant la Money Express e ca nu pare sa puna accent pe business news asa cum BW si BM fac.

news-urile sunt cam inghesuite in layout-ul actual si par neimportante.

1:02 p.m.  
Anonymous Anonim said...

car e faza cu abonamentul prin sms?se face pe un an de zile , din acre prima lun a e gratuita?sau doar o luna primesti gratuit(ma gandesc chestie de promovare?!?)va rog raspundeti-mi...si cat e pretul revistei?astept raspunsul vostru ms

6:07 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home