sâmbătă, aprilie 28, 2007

HR: Titluri, functii, ranguri (1)

"Tudor Fulea, fost General Manager la Cupon Pro, a părăsit compania pe care o conducea pentru postul de Head of Global Knowledge Center în cadrul Leo Burnett & Target", citez de pe site-ul Media & Advertising.

Il cunosc destul de putin pe Tudor. Ne stim de la evenimente si diverse colaborari editoriale. Stiu insa ca e un bun profesionist. Cu toate acestea "Head of Global Knowledge Center" mi se pare ca e un pic cam mult spus, nu?

Etichete:

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

classical corporatey bullshit

cand jobul e de rahat, atunci trebuie compensat cu titluri cat mai pompoase...

1:35 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Heh, mi-ai adus aminte de vremuri faine: pe cand bagam cot la cot cu Roua la Mirabilis (cand se intampla asta, Dragoane?), pe cartile noastre de vizita scria "almost Art Director", "almost Copywriter", "almost CEO" (luand cumva in deridere titulaturile-farafastic si clasificarile englezite de joburi) ... si nu putine au fost reactiile pe care aceste carti de vizita le-au generat, bunaoara lui Dan Bittman cand i-am dat una din asta in The Office - imediat a "destins" atmosfera :) :)

9:26 a.m.  
Anonymous Anonim said...

head se refera la center (head of center), adica seful lui "global knowledge center", nu "seful inteligentei globale"... limba engeza, saraca...

2:52 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home