miercuri, martie 07, 2007
Profile
- martie 2004
- aprilie 2004
- mai 2004
- septembrie 2004
- ianuarie 2005
- februarie 2005
- iunie 2005
- iulie 2005
- august 2005
- septembrie 2005
- octombrie 2005
- noiembrie 2005
- decembrie 2005
- ianuarie 2006
- februarie 2006
- martie 2006
- aprilie 2006
- mai 2006
- iunie 2006
- iulie 2006
- august 2006
- septembrie 2006
- octombrie 2006
- noiembrie 2006
- decembrie 2006
- ianuarie 2007
- februarie 2007
- martie 2007
- aprilie 2007
- mai 2007
- iunie 2007
- iulie 2007
- august 2007
- septembrie 2007
- octombrie 2007
- noiembrie 2007
- decembrie 2007
- ianuarie 2008
- februarie 2008
- martie 2008
- aprilie 2008
- mai 2008
- iunie 2008
- iulie 2008
- august 2008
- septembrie 2008
- octombrie 2008
- noiembrie 2008
- decembrie 2008
- ianuarie 2009
- februarie 2009
- martie 2009
- aprilie 2009
- mai 2009
- iunie 2009
- iulie 2009
- august 2009
- septembrie 2009
- octombrie 2009
- noiembrie 2009
- decembrie 2009
- ianuarie 2010
- februarie 2010
Cristian Manafu
Bucharest, Romania
Search this blog
Archives
9 Comments:
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Copilul ăla care iese de după munţi e fabulospirit!!!
Bine ca au pus panoul sub ceas, ca altfel nu il observa nimeni.
nuova Stella d'Europe :))))
Ma gandesc ca poate n-a fost facut de agentia de publicitate cu care au lucrat pentru brandingul de tara, arata mult prea nasol + ca nu exista sloganul campaniei. Poate e o initiativa a unor romani "inimosi" din Italia.
nene, copilul care-si iteste capul de dupa moldoveanu si negoiu e bogatia ce poate fi exportata prin adoptie (cind s-o da drumul la, dar pina atunci trebuie pregatita); de altfel tot colajul asta senil si slut e conceput pe ideea stemei nationale din timpul comunistilor (va mai amintiti cum invatam noi? brazii reprezinta bogatiile naturale ale patriei, sondele reprezinta zacamintele nesfirsite de minereuri, apele si muntii relieful divers al patriei, iar soarele de deasupra lumina adusa de partid poporului muncitor).. pin'aici nimic nou deci.. asteptam template-ul lui Gav si Scholz...
Din pacate, posterul campaniei nu a fost facut de un grup de romani inimosi din Italia, ci chiar de catre oficiul de la Roma al Autoritatii Nationale pentru Turism, si nu este nici macar cel mai urat poster ce ar trebui sa promoveze Romania.
Pe blogul meu am postat cateva postere afisate in diverse locuri din Bruxelles timp de cateva luni la sfarsitul anului trecut si inceputul acestui an.
Primul apartine oficiului de la Bruxelles al aceleiasi Autoritati Nationale pentru Turism, un birou prafuit, invizibil (pana sa umple Bruxelles cu aceste "eye-sores") si inutil situat undeva in Galeriile Louise, langa multiplexul UGC Toison d'Or, intr-un loc unde nu i-ar trece nimanui prin cap sa intre.
Al doilea poster anunta deschiderea Institutului Cultural Roman si e destul de simpatic, iar ultimele postere sunt facute de directoratul-general pentru administratie al Comisiei Europene si nu sunt nici ele la fel de urate ca cel romanesc.
Copilu de dupa munte e un copil dintr-un orfelinat din Nuova Stella Del Europa:)
Am vazut un afis promo pt. Romania ceva mai dragut pe bus nr.119 in Roma...
Pakat ka non valorile ne reprezinta. Ceao!
Intr-adevar, campania respectiva e cat se poate de oficiala si de romaneasca; am vazut si eu un billboard asemanator in viena (chiar primul cum vii dinspre aeroport), cu Rumaenien... Nu mai tin minte daca era acelasi colaj, dar logo-ul si culorile in general erau identice...
Trimiteți un comentariu
<< Home