Mags: O privire asupra M&A
Nu dati cu pietre! Dupa Birou de blogger, Desktop de blogger, Piept de blogger, Burice (de oameni), Pimp my keys si Ce am in geanta, azi va prezint "Ce au pe masa publicitarii". Nu imi cereti adresa insa, ca nu e vorba de un blog, ci de o rubrica din proaspat relansata revista Media & Advertising.
Am reusit doar sa rasfoiesc putin revista, dar cred ca a fost de ajuns sa ii citesc pozitionarea. Stiam de la Vicki (redactorul sef) ca vom vedea ceva ce eu as numi lifestyle advertising magazine, o publicatie cum Imagoo incerca sa fie cand exista in print, dar care combina si esente moi de The Marketer si Omagiu.
Vicki imi spunea ceva si de un layout "mai special". Ma asteptam sa fie un pic mai jucat si chiar mai creativ. Apoi, efectul sepia si numeroasele pagini black & white sunt "intinate" de calitatea tiparului. In plus, fontul ala serifat (gen Courier New sau American Typewriter) devine obositor si unappealing dupa cateva pagini. Dar asta e doar impresia mea.
Apreciez insa mult creativitatea in gasirea subiectelor, structura care nu plictiseste si consistenta materialelor. Practic tandemul (neoficial) Campaign - M&A reprezinta pachetul de informatie complet pe care orice persoana interesata de marketing, publicitate si noi tendinte il poate servi lunar.
Si pentru ca am amintit si de Campaign, va recomand sa cititi cel mai recent numar al revistei in care veti gasi un nou raport "Top 100 Advertisers", ce numara banii cheltuiti pe reclama si evalueaza dinamica investitiilor in publicitate in 2006.
Am reusit doar sa rasfoiesc putin revista, dar cred ca a fost de ajuns sa ii citesc pozitionarea. Stiam de la Vicki (redactorul sef) ca vom vedea ceva ce eu as numi lifestyle advertising magazine, o publicatie cum Imagoo incerca sa fie cand exista in print, dar care combina si esente moi de The Marketer si Omagiu.
Vicki imi spunea ceva si de un layout "mai special". Ma asteptam sa fie un pic mai jucat si chiar mai creativ. Apoi, efectul sepia si numeroasele pagini black & white sunt "intinate" de calitatea tiparului. In plus, fontul ala serifat (gen Courier New sau American Typewriter) devine obositor si unappealing dupa cateva pagini. Dar asta e doar impresia mea.
Apreciez insa mult creativitatea in gasirea subiectelor, structura care nu plictiseste si consistenta materialelor. Practic tandemul (neoficial) Campaign - M&A reprezinta pachetul de informatie complet pe care orice persoana interesata de marketing, publicitate si noi tendinte il poate servi lunar.
Si pentru ca am amintit si de Campaign, va recomand sa cititi cel mai recent numar al revistei in care veti gasi un nou raport "Top 100 Advertisers", ce numara banii cheltuiti pe reclama si evalueaza dinamica investitiilor in publicitate in 2006.
0 Comments:
Trimiteți un comentariu
<< Home