luni, februarie 12, 2007

Marketing: Wally Olins, maine seara la Carturesti

In toamna, Stefan imi spunea ca Wally Olins ar putea veni la lansarea in limba romana a cartii sale "On brand". Am aflat zilele trecute ca maine seara, la 18.00, Olins va fi prezent la Carturesti pentru a vorbi despre volumul sau.

Daca aveti alte planuri pentru seara de maine, poate reusiti sa il "prindeti" pe autor la 11.00, la prelegerea sustinuta de la SNSPA, unde va vorbi despre brandingul de tara.

Va fi acolo si Stefan, traducatorul acestui volum, si Rafael Treguer, director de marketing la Dacia Renault Romania.

PROMO: DIGITAL MARKETING FORUM | EVENIMENT DE MARKETING IN NEW MEDIA
BLOG: CADOURI PRIN BLUETOOTH DE LA SENSI BLU

Etichete: ,

1 Comments:

Blogger BĂNĂŢEANU said...

Despre vizita lui Wally Olins am scris si eu ieri pe blogu' meu. Este bine ca s-a tradus si in romana cartea. Cine poate, sa mearga maine la SNSPA sau la lanseara cartii. Sunt sigur ca vom ramane cu cateva idei si sfaturi folositoare dupa aceasta vizita.

10:17 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home