miercuri, iulie 05, 2006

Ideas: Ne facem tricou? (4)

Dupa numarul de "cereri" de astazi, probabil vom umple bula in cateva zile, ceea ce ma face sa cred ca intr-o saptamana, maxim doua, putem "sa ne imbracam la fel".

Mai sunt insa cateva aspecte tehnice pe care nu le-am pus la punct (design-ul efectiv, unde le facem, cum le platim si distribuim), asa ca astept orice sugestie sau mana de ajutor.

Si inca ceva, de acum inainte update-urile la proiect le voi face in post-ul original. Lista actualizata cu cererile voastre o gasiti tot acolo in fiecare dimineata.

UPDATE: Dupa cum se vede in imaginea de mai sus, m-am conformat propunerilor. "Feed this and die!" ramane in continuare optiunea principala.

UPDATE 2: Am gasit pe cineva dispus sa ne ajute cu partea de productie. Voi reveni cu detalii concrete.

9 Comments:

Anonymous Anonim said...

Postul original nu vrea :( Blogger imi zice Not Found :(
In alta ordine de idei, design-ul mi se pare super cool. Abia astept produsul final ;).

10:01 a.m.  
Blogger Woland said...

de imprimat nu stiu unde altundeva le-am putea imprima decat la pasaj la universitate. tricourile negre le putem cumpara fie chiar de acolo, dar cred ca sunt ceva mai scumpe, fie din orice angro de la marginea Bucurestiului, ca oricum tot de acolo le iau si ei. daca ai nevoie de ajutor cu toate astea, eu ma ofer voluntar. cat despre distributie, e simplu. dat fiind faptul ca toti cei care si-au trecut numele pe lista/in bubble si, implicit, vor vrea tricou, au adrese de contact (e-mail/id de mess), o data ce avem toate tricourile imprimate le trimitem invitatii si facem un mega-blogger's meeting :)

10:35 a.m.  
Anonymous Anonim said...

Woland foarte buna idee, cea cu mega-blogger's meeting. Dar, daca se poate sa fie undeva intr-un week-end pentru a putea ajunge si cei care nu sunt din Bucuresti.

10:41 a.m.  
Blogger Woland said...

pai normal. daca ar fi sa mergem pe ideea asta, ar merita facut un fel de poll, lumea sa propuna/voteze date. desi e destul de tricky acum ca e vara si multi sunt pe la mare/munte...

11:54 a.m.  
Blogger Cristian said...

aseara bloggerul nu imi salva actualizarile, de aceea probabil nu a mers link-ul de pe post-ul original

12:31 p.m.  
Anonymous Anonim said...

yeah. mega-bloggers meet. nice idea ;)
sa facem tricourile intai though.
nu e neparat sa le facem un bucuresti :D probabil si prin tara exista (logic ca exista) astfel de firme :D

cine se ofera sa se ocupe ? cine cine ? numarul de tricouri il avem, modelul s-a cam hotarat. let's DO IT!

8:19 p.m.  
Blogger Cristian said...

am gasit pe cineva care sa ne faca tricourile. vezi update in primul post dedicat tricoului.

11:35 p.m.  
Blogger Eduard said...

Ca text pe spate, how about "Got blog?", in stilul (si cu fontul) reclamei cu "Got Milk" ?http://www.ancilnance.com/html/171.htm

7:19 a.m.  
Blogger Cristian said...

Desi "Feed this or die!" e ideea mea, imi place mai mult "Got Blog?". Imi place si pentru ca e mai scurt si se potriveste mai bine sub icon-ul RSS.

9:12 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home