Media: Revistele BMG trec din print in digital
Dupa ce anul trecut a decis sistarea aparitiei publicatiilor Campaign si Stuff, pe fondul climatului economic nu tocmai prielnic pietei media, astazi Business Media Group (BMG) a anuntat trecerea in format digital, pentru o scurta perioada, a revistelor Biz, Business Review si BusinessWeek.
Aceasta masura este dictata evident de criza de pe piata media care s-a resimtit inca din primele saptamani ale anului la nivelul tuturor trusturilor de media, avand ca efect concedieri sau reduceri de salarii. BMG spune ca va pastra intacte echipele si nu va interveni asupra salariilor.
Cred ca e o masura indrazneata, chiar foarte indrazneata din partea lor. Si e de apreciat ca tin oamenii si nu au taiat salariile.
Imi place si ideea de revista pe care o poti rasfoi online, BMG devenind astfel primul grup care accepta pariul cel mare cu digitalul. Exista de asemenea mai multe e-papers in grupul Realitatea-Catavencu, dar ele sunt complementare versiunilor tiparite. Ma astept ca multe publicatii sa ramana doar in format digital si nu neaparat doar ca versiuni online (site-uri clasice).
BMG are acum ocazia sa ajunga si la un public mai larg prin distributia pe care noul format i-o asigura si sa isi promoveze prin tryvertising produsele.
Ar fi interesant sa experimenteze acum si niste reclame interactive in revistele lor digitale. Chiar sunt curios cum va arata produsul final.
PROMO: DIGITAL MARKETING FORUM | NU RATA OFERTA SPECIALA!
BLOG: TWITTER.COM/DIGITALFORUM | FOLLOW THE NEWS ON TWITTER
Aceasta masura este dictata evident de criza de pe piata media care s-a resimtit inca din primele saptamani ale anului la nivelul tuturor trusturilor de media, avand ca efect concedieri sau reduceri de salarii. BMG spune ca va pastra intacte echipele si nu va interveni asupra salariilor.
Cred ca e o masura indrazneata, chiar foarte indrazneata din partea lor. Si e de apreciat ca tin oamenii si nu au taiat salariile.
Imi place si ideea de revista pe care o poti rasfoi online, BMG devenind astfel primul grup care accepta pariul cel mare cu digitalul. Exista de asemenea mai multe e-papers in grupul Realitatea-Catavencu, dar ele sunt complementare versiunilor tiparite. Ma astept ca multe publicatii sa ramana doar in format digital si nu neaparat doar ca versiuni online (site-uri clasice).
BMG are acum ocazia sa ajunga si la un public mai larg prin distributia pe care noul format i-o asigura si sa isi promoveze prin tryvertising produsele.
Ar fi interesant sa experimenteze acum si niste reclame interactive in revistele lor digitale. Chiar sunt curios cum va arata produsul final.
PROMO: DIGITAL MARKETING FORUM | NU RATA OFERTA SPECIALA!
BLOG: TWITTER.COM/DIGITALFORUM | FOLLOW THE NEWS ON TWITTER
Etichete: 09February, Media
9 Comments:
esti incredibil. m-ai dezamagit profund. macar te-au platit pentru postarea asta?
netbridge publica de ceva timp o revista auto digitala - http://revista.auto.ro . n-o prea citesc ca nu sunt in target :) dar, din cate imi amintesc, in primele numere au avut ad-uri interactive.
si mie imi place ideea.
din cate il cunosc eu pe Cristi, nu l-au platit cu nimic... Stirea asta mi se pare surprinzatoare si... sumbra. Sunt un inamic al crizei. Poate aceasta e o miscare inteleapta a celor de la BMG si sper din tot sufletul sa reuseasca. Totusi numai o minune va putea reinvia cel mult un titlu din cele trei. Eu nu cred in continut online de gen revista pdf de rasfoit pe o pagina Web. Cred in presa online activa cu stiri cel putin o data la 24h.
Pai pentru Business Week nu au licenta pentru online si nici nu vor primi, dupa cum spunea chiar El Jisr recent pe bloguri. Deci mai raman doua. Business Review e singurul titlu profitabil din portofoliu, dar si asta e cam fortat in online. Poate doar Tektonic.ro sa aiba o sansa, ca Serbanescu stie ce face si nu il lasa pe Rachad la butoane. Oricum, frumos advertorial.
Cea mai trista stire pentru un cititor de print, numar de numar, al revistelor enumerate mai sus.
Sper sa isi revina :) Daca nu, pastrez toate numerele pe hartie pentru nepoti, stranepoti pentru capitolul "A fost odata..."
ce-ar fi daca comunicatul respectiv e doar o abureala de 14 februarie ca si sarbatoarea de Sf.Valentin oricum a trecut si totul trece la normal, mie imi place sa stau in pauza de masa mai departe de calc. sa beau un ceai si sa-mi citesc revista, si maj. strainilor la fel o fac asa ca nu vad profit online cei care o vad poate sunt mai modernizati ...
Mi se pare o idee bună trecerea BMG pe online. Totusi, nu cred ca este suficient un comunicat de presa. Cititorii nu sunt asa de usor de dresat. Nu faci poc din degete si i-ai transformat in online.
Chiar ca incredibil.......daca este platit....ai uitat reclama lui de pe coperta BIZ??? si asta sa nu mai spunem ca ca fost editor la BMG - BIZ post ocupat acum de sotia lui....nu este corect..........asta se chiama pupincurist? sau cum ca nu imi vine acum..........
Trimiteți un comentariu
<< Home