duminică, august 31, 2008

Gadgets: Viitorul meu telefon

Deci asa arata primul "telefon google", HTC Dream! Imaginea confirma sau este confirmata de schitele vazute acum cateva zile. La prima vedere nu arata nici rau, nici bine, probabil ca soft-ul Google va face diferenta si va atrage o parte dintre fanii iPhone, probabil dintre cei mai tehnici, si clar va intari imaginea HTC pe piata.

Nu sunt un fan al telefoanelor cu tastatura full QWERTY slide, dar e adevarat ca nu am incercat unul pana acum. Pana la Dream, voi lua de curiozitate un HTC Touch Pro.

Ca tot am amintit de HTC. Am un Touch Diamond de o saptamana si ceva. E un telefon , de fapt un Pocket PC mai degraba, foarte avansat si clar dedicat oamenilor mai tehnici. Eu nu sunt unul dintre acestia si de aceea l-am gasit un pic cam complicat pentru gustul meu.

Ma gandesc insa din ce in ce mai mult sa raman la BlackBerry, mai ales ca am doua optiuni care suna foarte bine: Bold si Storm. Cu Bold as continua ce am inceput cu Curve, iar Storm (candva promovat ca Thunder) ar fi cea mai buna alternativa iPhone pentru mine.

Ca tot e un post despre telefoane mobile, la Webstock vom avea o sesiune dedicata telefoanelor mobile, in care intentionam sa reunim cat mai multi pasionati in domeniu. Pentru acest eveniment vom oferi o serie de invitatii bloggerilor interesati de zona mobile. Daca esti unul dintre ei, vino aici, anunta-ne ca ai vrea sa vii si spune-ne de ce vrei sa participi la sesiunea mobile, eventual da-ne un link spre blog-ul tau, ca sa ne facem o idee mai buna.

Etichete: , , , , ,

3 Comments:

Anonymous Anonim said...

sincer sa fiu mi se pare un telefon urit. e doar un sidekick de la t-mo care arata si acum urit si va arata urit si daca are pe el android.

da, sistemul de operare contribuie f mult la experienta utilizatorilor, dar asta nu il va face sa arate mai bine.

mi se pare ca e un telfon numai bun pt 2006-2007, in nici un caz pt 2009. cit despre faptul ca va fi al tau.... hmmm, daca t-mo il lanseaza in SUA nu il vom vedea prea curind in romania. tre sa aiba si ei ceva exclusivitate, macar asa sa se razbune pe gasca apple-at&t...

2:02 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Cam prea simplu designul telefonului, dar probabil ca s-a pus accent pe simplitate si utilitate, Google style.

3:49 p.m.  
Anonymous Anonim said...

samsung omnia anyone?!

11:05 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home