joi, noiembrie 22, 2007

Events: Marea idee de la Marketing Arena



Imi pregatisem in minte un post despre Inspire 2008, in care sa laud evenimentul, participantii si vorbitorii. Dar nu l-am mai pus pe blog. O sa ii las pe altii sa il laude. Si pe bune dreptate au de ce!

Vorbitorii invitati, ideile enuntate si abordarea unica a unei conferinte au facut din Inspire 2008 probabil cel mai bun eveniment de marketing al anului. Dar, cum spuneam, ii las pe participantii bloggeri il laude.

Vreau acum doar sa va prezint ideea care a primit cele mai multe aprecieri in cadrul Marketing Arena. Ema Prisca, director de creatie de la Graffiti, a propus realizarea unor trailere pentru promovarea cartilor asa cum fac producatorii de film, dar cu bugete de videoclipuri romanesti.

Mai sus gasiti prezentarea ei si un model de trailer dupa o carte de Gabriel Garcia Marquez (ce foloseste secvente din ecranizarea romanului "Dragoste in vremea holerei").

Dar din punctul meu de vedere (si cred ca al multora) toti participantii la Marketing Arena (audienta, jurati si vorbitori)sunt niste castigatori, iar feedback-ul primit ne-a determinat sa ne gandim deja la o noua editie, mai extinsa de data aceasta.

UPDATE: Cititi aici o cronica a Marketing Arena.

PROMO: NETCAMP | INTERNET STRATEGIES AND DEVELOPMENTS
CONTEST:
NET START-UP | GIVE LIFE TO YOUR INTERNET IDEAS
BLOG: ALEXANDRESCU: "NU CRED CA BRANDURILE VOR CUMPARA..."

Etichete: ,

4 Comments:

Blogger Carina said...

Mi-ar placea sa vad si celelalte idei... crezi ca este posibil?

5:03 p.m.  
Anonymous Anonim said...

corect, nu e cazul sa te lauzi singur, te lauda altii destul ;) - au si de ce, cu siguranta.

ideea Emei e f misto dar... eu unul am ramas cu ciuda ca iar Naumovici a fost cel mai memorabil - toate celelalte idei au abordat probleme mai "soft" si rezolvarile au fost la fel - chiar daca foarte misto, insa Naumovici a atacat o problema mare si a propus o rezolvare supertare, jos palaria.

si... da, nu puneti si voi ideile online undeva? si, mai ales, prezentarile de ieri le putem vedea/downloada?

6:38 p.m.  
Blogger DIO said...

mie mi-a placut cel mai putin ideea lui Bogdan Naumovici si chiar mi-a lasat un gust amar.

solutia asta cu intra in PNG pan' te vezi in Parlament si dupa aia om mai vorbi e potrivita pentru un 'parlamentar de carton'.

e o abordare de tip 'fa-te frate cu dracul pana treci luntrea' si contrazice insasi nobletea visului lui Naumovici (si al nostru) de a vedea oameni cinstiti in politica.

anyway, exista si o parte buna...cu atatia oameni de advertising in Parlament am vedea si noi macar o strategie de repozitionare a Parlamentului sau o construire a brandului 'Parlamentul Romaniei.'

1:08 p.m.  
Anonymous Anonim said...

nu mi se pare geniala ideea niciunuia... sincer... cred c-am mai vazut asa ceva...pe undeva...nu stiu sigur... naumovici e mai realist dar...adopta ideea de "originalitate" mediocra. dana, te sustin! ;)

9:08 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home