marți, ianuarie 19, 2010

Trends: Tendintele anului in Mobile


Am vorbit si o sa tot vorbesc despre mobile web si mobile marketing. Cred ca este zona spre care ne indreptam si ca va fi the next best thing. In mai toate articolele si posturile pe care le-am citit despre tendintele acestui an, am vazut mentiuni despre mobile. Chiar ieri am descoperit prezentarea de mai sus. Cred ca e o compilatie grozava de idei si tendinte internationale.

Si ca sa punctez putin ce se intampla pe piata locala, va recomand un articol din Ziarul Financiar de ieri, din care am extras doar esentialul aici: "In 2009 s-au vandut 400.000 de smartphone-uri". Si totodata, reiau o cifra mai veche de aici: "Peste 4 milioane de conexiuni active la internet mobil inregistrate la jumatatea lui 2009 in Romania".

Etichete: ,