luni, ianuarie 18, 2010

Online: Relansare pentru "Flori la Bucuresti"

Site-ul meu preferat pentru mici atentii in ocazii deosebite, Flori la Bucuresti, s-a relansat de curand sub un nou nume: 123Flori.ro. L-am rugat pe amicul meu Mircea, omul din spatele afacerii, sa imi spuna cateva cuvinte despre aceasta "transformare".
123Flori.ro s-a nascut din dorinta de a avea un brand mai puternic care sa ne asigure pe langa posilibilitatea de a ne distanta de domenii asmanatoare (flori/in/la/-/.....bucuresti.ro) si sansa de a integra mai multe servicii conexe sub acceasi umbrela.

Astfel, serviciile care pana mai ieri erau asigurate sub doua branduri, FloriLaBucuresti si SaraFlowers vor putea fi acum aduse impreuna si integrate intr-un sistem unitar care va permite atat un management superior, dar si o experienta unitara pentru clientii existenti si cei noi.

Sub marca 123Flori vor apare noi servicii pe care pana acum nu le-am prestat (livrari nationale, noi servicii business, o puternica componenta corporate sau transport / import de flori) iar din punct de vedere a notorietatii brandului suntem determinati de a aduce 123Flori.ro ca prima alegere in mintea internautilor romani cand e vorba de livrare de flori in Romania.
Mircea Scarlatescu, fondator 123Flori.ro
Flori la Bucuresti a atras anul trecut o finantare din partea a doi cunoscuti investitori: Alexis Bonte si Alexandre Almajeanu.

Etichete: ,