luni, ianuarie 11, 2010

Online: Nexus One la the Web Show



Saptamana aceasta lucram la cele doua editii the Web Show din ianuarie. Insa pana la primul episod, as vrea sa va arat o editie speciala a rubricii "5 things" dedicata celui mai discutat gadget al momentului: superphone-ul Nexus One.

Mihnea Miculescu se afla in US in momentul lansarii deja celebrului terminal. L-a comandat online si cand l-a primit, a anuntat pe Twitter, moment in care am intrat eu pe fir, invitandu-l sa faca propria recenzie intr-o inregistrare video.

Din ce mi-a povestit, Mihnea ar putea fi primul roman care a intrat in posesia acestui gadget.
"Conferinta de presa a inceput pe 5 ianuarie la 1 PM (ora New York-ului). Au dat drumul la site pe la 1:30PM si am dat comanda pe la 1:45 - keynote-ul nu se terminase inca si nu se ajunsese la partea cu site-ul (dar era deja cunoscut pe Internet). Asta se intampla intr-o marti, iar telefonul a ajuns la mine joi dimineata (desi spusesera ca va dura putin mai mult personalizarea)", Mihnea Miculescu.
Va invit asadar sa vedeti cateva dintre functiile acestui telefon prezentate de Mihnea.

UPDATE: Clipul poate fi vizionat si pe YouTube aici. Si dupa cateva incercari esuate, am reusit s ail pun si pe Vimeo aici.

Etichete: , , , ,

7 Comments:

Anonymous Gino said...

Nu prea se incarca filmuletul! Ceva probeme la baietii care se ocupa de personalizarea player-ului? L-am testat si eu acum ceva timp si nu prea a mers...

7:22 p.m.  
Blogger TechTaco said...

La data stelara 19.38 pare ca filmul nu a fost convertit inca.
Cel mai bine dati refresh la
http://vimeo.com/8671820
pana functioneaza.
Yey!

7:39 p.m.  
Blogger TechTaco said...

20.15. E live si are un generic minunat cu typography.

8:15 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Foarte destept telefonul si din punct de vedere hardware cat si al OS-ului. Sa speram ca vor rezolva o problema destul de mare de securitate: http://www.techcrunch.com/2010/01/11/verizon-droid-security-bug/

P.S.: Mie mi-a mers videoul acum 2 ore si in urma cu cateva minute.

8:20 p.m.  
Anonymous AleTzu's Blog said...

Destul de interesant telefoul. Probabil nu sunt multi care isi permit asa ceva, dar cum privitul este gratuit este numa' bun...

8:21 p.m.  
Anonymous Mihai Baloianu said...

Functioneaza ok clipul

9:05 p.m.  
Anonymous cireasa said...

@aletzu
De ce nu si-ar permite multi? E la aceeasi bani la care mi-am luat Hero-ul acum cateva luni, mai ieftin decat un 3gs, si cam la fel ca HD2-ul.

1:34 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home