joi, ianuarie 14, 2010

Online: Lee Wilkins a vandut CeeVee


Lee Wilkins a anunat astazi vanzarea site-ului CeeVee.com catre Lateral, firma co-fondata de Filip Chereches-Tosa, cunoscut pentru www.jobberbase.com.

I-am cerut lui Filip cateva detalii despre viitorul proiectului:
Achiziția a fost cadoul nostru de Crăciun, atunci am finalizat detaliile și am bătut palma. Pe termen scurt, vom integra CeeVee cu jobber și jobberBase. Cu toate site-urile jobberBase-powered.

În următoarele luni, vom îmbunătăți și UI-ul, care suferă în câteva puncte critice. Apoi, există câteva direcții în care putem merge, dar încă nu am hotărât ce vom alege.

În ultimul an am frământat mult ideea de a construi noi un astfel de serviciu, de fapt am și lucrat mult pe partea de viziune, business model și UI. Am început 2009 cu un parteneriat între jobjob și ceevee, nu am avut atunci resursele să implementăm planul, dar lucrurile arată bine pentru Lateral și am decis să facem achiziția asta în loc să dezvoltăm de la zero. Ne place brand-ul, iar aplicația e bine făcută.
CeeVee.com este o platforma lansata in urma cu 6 luni, care ajuta la crearea CV-urilor online, intr-o maniera simpla.

Etichete: ,