marți, ianuarie 05, 2010

Online: Experiente locale cu cardul

In campania BRD - ePayment, am primit un card pe care sa il folosesc pentru cumparaturi online. Daca in trecut, am cumparat mai mult de afara, am zis ca acum ar fi interesant sa simt si o experienta locala. Mai ales ca aveam ocazia sa castig inapoi si puncte de fidelitate la unele din tranzactii.

Iata ce am simtit:
  • Livrarea in cateva zile este clar un avantaj al magazinelor online locale. Dar poti avea si surprize. Sa fii anuntat ca produsul vine maine, iar soferul sa te sune (azi) ca e aproape de destinatie pentru livrare.
  • Se practica destul de mult telefonul de confirmare a comenzii. Nu e un lucru rau, ba chiar bun din anumite privinte, insa m-am intrebat: Cand m-au sunat vreodata cei de la Amazon?
  • Multe magazine incearca sa "reinventeze roata" check-out-ului. Cred ca fiecare magazin local de pe care am comandat a avut o procedura de check-out aparte. Una chiar a fost enervanta rau!
  • Managementul stocurilor e una din probleme. Pe site apare produsul, dai comanda, primesti confirmare, doar ca a doua zi esti sunat si informat ca nu era de fapt pe stoc.
  • Prezenta pe Twitter poate aduce lead-uri si chiar vanzari magazinelor. Anul acesta vom asista probabil la deschiderea unor canale de vanzari in social media.
  • E frustrant sa nu poti cumpara cu cardul cand ai gasit produsul dorit dupa cautari indelungate. Ma enerveaza plata cu ramburs. It's so nineties!
Cred ca cel mai mare semn de intrebare pe care il am mereu este cel legat de seriozitatea magazinului online. Cautand un produs "ciudat", ajung pe site-uri mai putin cunoscute si de aici si intrebarea. Noroc ca multi merg pe plata cu ramburs. Pacat insa pentru platile moderne.

Experiment cu cardul dedicat platilor online: BRD ePayment –
Plateste online cu cardul BRD ePayment si castigi de 2x mai multe reduceri!

Etichete: , , ,

2 Comments:

Anonymous Anonim said...

Mie imi place plata ramburs. N-am incredere sa dau nr de card la romanasii nostri.

Si nu imi e teama de magazinul online in sine. Mi-e teama ca cine stie ce angajat al lor, sau vreun hacker, poate sa-mi faca o bucurie.

11:59 p.m.  
Anonymous Cristina said...

@Anonim: Nu e niciun motiv de teama. Datele personale sau cele de card sunt introduse intr-o pagina securizata, la care nu care acces nici magazinul online, nici angajatii acestuia, nici procesatorul de plati electronice.

Datele introduse in paginile securizate de comanda nu sunt in nici un moment expuse si nu sunt stocate.

Mai multe detalii despre siguranta tranzactiilor online gasiti aici: http://www.epayment.ro/suport.php#q_40

6:14 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home