vineri, ianuarie 22, 2010

Life: Mi-am imbogatit biblioteca


Amazon.com are ceva ce ma atrage. Desi am gasit surse locale pentru carti internationale, cum prind o ocazie, cum mai comand cateva volume de pe Amazon. Probabil din dorinta de a-mi spune: "Au venit cartile de la Amazon!".

Am profitat de cardul BRD - ePayment si mi-am comandat 6 volume despre social media. Sper sa fie o lectura placuta!

Experiment cu cardul dedicat platilor online: BRD ePayment –
Plateste online cu cardul BRD ePayment si castigi de 2x mai multe reduceri!

Etichete: , , , ,

3 Comments:

Blogger Peter said...

Vroiam sa intreb de ce nu este in lista si "Linchpin" a lui Seth Godin dar apoi mi-am adus aminte ca abia pe 26 o sa fie lansata.
Din preview-ul primit e superba cartea. O recomand cu caldura.

12:03 p.m.  
Blogger Unknown said...

Cam in cat timp ajung cartile? Si eu mi-am comandat deunazi si estimate-ul era de aproximativ 1 luna.

ps: cartea lui Chris Brogan am luat-o si eu. :o)

12:19 p.m.  
Anonymous bogdan said...

si de ce, ma rog, ai pus in poza doar 5 carti? a 6-a e secreta? :)

12:45 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home