marți, ianuarie 12, 2010

Life: Cine va sparge marele ecran?

PHOTO VIA CNN
Am gasit poza de mai sus intr-un articol de pe CNN despre depresiile cauzate de filmul "Avatar". Nu l-am citit integral, nu discut despre asta, stiti si voi ca "multi au sarit gardul".

Am ramas insa atintit la poza. Si nu doar pentru ca am vazut ca in US se mananca pizza si la cinema. Uitati-va la spectatori! Cum stau cu privirea concentrata parca intr-un singur, cum sunt vrajiti de marele ecran. Cum stralucesc lentilele... Un pic scary, nu? Imi aduce aminte de 1984. Ma intreb acum insa: Cine sau ce va sparge marele ecran?

Etichete:

4 Comments:

Blogger Unknown said...

Scary ar putea sa pare si faptul ca sute de milioane stau zilnic (aproape)nemiscati in fata calculatorului. Ori faptul ca miliarde in fiecare noapte stau nemiscati in pat, cu ochii inchisi. Orice activitate sau comportament uman ce implica grupuri mari de oameni poate duce la ideea de zombare, automatism, dizolvare a personalitatii etc. Cand, de fapt, e vorba de chestii normale. Pe mine ma deruteaza camera video de pe trepied... e permisa inregistrarea imaginilor de pe ecranul cinematografului?

1:37 a.m.  
Anonymous ReFuZaKe said...

Nu stiu de ce ar intra in depresie din cauza unui film, culmea este ca un film te-ar face sa iti dai seama de lucruri, cei care au intrat in depresia si-au dat seama de altceva, probabil nu au inteles mesajul filmului, eu inca nu am vazut avatar, dar il voi vedea zilele astea !

4:23 p.m.  
Anonymous Victor Dulu said...

Si totusi parca e prea....
Tipul cu Pizza in sala de cinema e cel mai bun exemplu de: Asa nu!

4:58 p.m.  
Blogger Tot ce trebuie sa stii. ACUM! said...

poate asa scapa si americanii de obezitate, daca nu se mai umfla la fiecare film cu cola, popcorn, pizza si alte minuni. poate fi un efect pozitiv al filmelor 3D :)

2:41 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home