duminică, decembrie 27, 2009

Gadgets: Final pentru concursul Mio

Cu o mica intarziere - e Craciunul si la mine! - anunt castigatorul concursului Mio anuntat acum ceva vreme.

Asadar, un aparat GPS Mio S505 va merge la Radu Dumitru pentru postul de aici.

Sincer, mi-ar fi placut sa am mai multe premii. Au fost multe posturi interesante si cu recomandari realiste. Am aflat ca exista deja multe features disponibile in alte tari, care ne-ar face si noua viata mai usoara, si ca oamenii isi doresc interconectare, personalizare, timp de raspuns mai rapid, chiar si un app-store. Cred - asemenea multora - ca viitorul in GPS va tine de conectarea la Internet si de posibilitatea de adaptare la obiceiurile soferului.

Nu am mai multe aparate pentru premii, dar pot oferi propriul GPS Mio spre utilizare celor care s-au inscris in concurs. Asa ca daca aveti nevoie de un GPS cu imprumut la un moment dat, puteti sa apelati la mine.

Etichete: , , ,

3 Comments:

Blogger Hanu Nicoleta-Stela said...

felicitari castigatorului!

pentru mine...asta e! PS pierdut:(...poate vor mai fi sanse sa am parte si eu de unul...mi-l doream ft ft ft mult!

6:42 a.m.  
Blogger Hanu Nicoleta-Stela said...

felicitari castigatorului!

pentru mine...asta e! GPS pierdut:(...poate vor mai fi sanse sa am parte si eu de unul...mi-l doream ft ft ft mult!

6:43 a.m.  
Anonymous nwradu said...

Woohoo, asta da cadou de Craciun! Mersi frumos.

9:30 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home