Blogs: Bilant pentru Scoala de bani
La Zilele Biz, BCR a prezentat "bucataria" campaniei "Scoala de bani". Fiind implicat in campanie, puteti spune ca sunt biased daca o ridic in slavi, insa va marturisesc ca am primit aprecieri de la oameni ce lucreaza pentru concurenta lor. Cred ca asta e frumusetea unei campanii in Romania (unde tindem by default sa omoram capra vecinului): sa primesti aprecieri de la competitie!
Din prezentarea inserata mai sus, am scos urmatoarele randuri:
11% din numărul total al echipelor (2 utilizatori) înscrise în concurs a provenit din rândul cititorilor de pe cele 5 bloguri partenere ( www.zoso.ro , www.manafu.ro , www.simonatache.ro , www.subiectiv.ro , www.khris.ro ), ceea ce demonstrează puterea mare de influenţă a bloggerilor.Interesant, nu?
Etichete: BCR, Blog Campaigns, Blogs
2 Comments:
Cand principalii promoteri ai acestei campanii au fost cei 5 bloggeri, nu vi se pare absurd sa afirmati ca 11% (2 utilizatori) " demonstrează puterea mare de influenţă a bloggerilor " ? Nu e cam mult spus?
Si la fel, 9% demonstreaza "caracterul viral" al campaniei? .. poate un 25-30% ar fi demonstrat ceva (in ambele exemple de mai sus ...) dar 9% .. totusi ...
@deepbluero
Cei 5 bloggeri au atras 955 de echipe x 2 persoane.
Pe langa campania pe bloguri, au fost activate cateva mii de ecrane (gen Metrou, Cora, Carrefour) unde se anunta campania.
Caracterul viral e demonstrat in primul rand de cele 10.000 de inscrieri. Gandeste-te ca au fost 10 mii x 2. Al doilea om a fost atras de cineva in echipa! Deci a fost un viral cu tinta scurta, ca sa zic asa! :-)
Eu iti recomand sa citesti toata prezentarea si eventual daca ai intrebari, pot cere raspunsuri de la agentie.
Trimiteți un comentariu
<< Home