joi, noiembrie 05, 2009

Online: Testez un webcard de la ING

Anul trecut faceam un experiment interesant cu MasterCard: timp de o luna am platit doar cu cardul. Astazi am inceput o noua campanie, de data aceasta alaturi de ING. Impreuna cu Marius, Costin si Victor voi face in noiembrie un test-drive cu ING Webcard.

Timp de o luna voi avea la dispozitie o suma de bani pe care o voi cheltui online prin intermediul acestui webcard. Si cumva propunerea ING a venit la fix, caci de ceva vreme am inceput sa comand constant online si chiar ma gandeam sa cer cunoscutilor mai experimentati tips & tricks despre shopping-ul online. Apoi, am ocazia sa incep si eu sa folosesc servicii de online banking, acestea venind la pachet.

Si nu in ultimul rand, imi place ideea de a avea un webcard: un card dedicat pentru plati online.

(Probabil voi scrie mai multe posturi in zilele urmatoare pe tema acestui test-drive. Am in minte mai multe intrebari si caut locuri bune pentru shopping, asa ca daca esti prin preajma, as aprecia orice sfat sau sugestie.)

Test-Drive ING Webcard

Etichete: , , , ,

3 Comments:

Blogger Calin Stan said...

Cea mai naspa faza mi se pare aceea ca nu poti avea webcard daca esti deja client ING ... pe site la ei scrie ca se adreseaza exclusiv clientilor noi. Asta inseamna ca daca am deja un cont la ei, nu mai am voie sa mai am inca un card (adica acest "webcard") ?

11:34 a.m.  
Blogger Cristian said...

Se pare ca de putin timp il poti solicita. E si un motiv pentru care campania a inceput acum. Dar o sa verific si revin!

12:26 p.m.  
Anonymous Sasha de la ING said...

Confirm ce zice si Cristi. ING WebCard este disponibil acum si pentru clientii ING.

11:35 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home