luni, noiembrie 23, 2009

Online: Cum cumparam de pe Amazon

Sunt la a doua comanda pe Amazon.co.uk in campania ING WebCard Test-Drive si iar m-am dezumflat la check-out. Unele din produse nu sunt livrate de magazinele partenere in Romania. Si chiar lucrasem ceva la lista aia!

Dupa experienta de data trecuta, trebuia sa ma gandesc ca ar fi bine sa vad daca seller-ul livreaza in Romania. Asa economiseam timp. Deci acum mai intai verific partenerii si apoi voi cerceta disponibilitatea produselor in magazinele lor. Are cineva si alte idei?

Cumpar acum alte lucruri decat carti si CD-uri. Am trecut la haine, incaltaminte si jucarii! Mi-au livrat sau se pare ca imi livreaza: Office Shoes, Harold Ross si Urban Industry. Si fireste Amazon.co.uk.

Test-Drive ING Webcard

Etichete: , , , ,

5 Comments:

Anonymous alex the dude said...

Parca descoperi apa calda:)

3:26 p.m.  
Blogger Unknown said...

imi spui si mie te rog, daca produsele de pe amazon (mai putin carti), ai platit si taxe de import?
mersi

4:43 p.m.  
Anonymous 2TB said...

intrebare: cu un card citibank nu poti cumpara?

4:58 p.m.  
Anonymous Geordy said...

Pune in cart produsele pe care le vrei de la mai multi selleri. Nu doar de la unul singur. Chiar daca vei avea duplicate. Apoi la sfarsit cand iti da lista cu produsele (inainte de confirm) vei vedea ce se poate livra si ce nu. Cu noroc unul din 5 (sau cati ai pus) selleri va trimite in RO. Stergi ce nu se livreaza + duplicatele ramase si gata comada. Asa faci o comanda less time consumming. Tip: Daca ai gasit un provider care trimite in RO intra pe front store-ul lui si incearca sa gasesti alte produse de care ai nevoie la acelasi magazin pentru ca primesti totul odata, si cateodata si discount la livrare.

5:51 p.m.  
Blogger Cristian said...

@geordy
asa am facut! :-) dar mi-am dat seama ca pe termen lung, e mai bine sa nu joc la noroc si sa verific dinainte daca seller-ul livreaza in Romania.

@oana
La unele produse am platit o vama simbolica. Pe ce am luat pana acum de la Amazon nu am dat nimic in plus.

@2TB
Nu am card la Citi, dar banuiesc ca se poate.

@alex the dude
Astept si ceva tips&tricks!

10:28 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home