duminică, noiembrie 08, 2009

Life: De unde cumparati online?

Anul trecut, cand eram pus pe mari cumparaturi online, am avut o mica surpriza cu Amazon. Era prima data cand treceam cu comenzile dincolo de carti si descopeream restrictiile de livrare catre Romania. Zilele trecute, Zoso spunea ca Amazon si-a extins gama de produse livrabile catre tara, asa ca mi-am propus sa mai incerc un shopping extins la ei.

Mi-ar prinde bine orice sfat care mi-ar salva din timp si orice sugestie de alte resurse online internationale (cu livrare in Romania) pentru diverse branduri. Pentru cele locale, am o idee...

UPDATE: Nu caut neaparat carti. Aici Amazon rules. Ma intereseaza diverse shop-uri pentru branduri de haine, accesorii etc. Incerc sa ma tin departe de mall-uri in perioada asta!

Etichete: , ,

18 Comments:

Blogger Unknown said...

Cumpăr cărți de pe Amazon.com și BN.com de vreo 4 ani de zile. Ajung în 3-5 săptămâni dar nu mă supăr.

Am cumpărat de pe net când am stat la NY și au venit în 8 ore :-)

2:36 a.m.  
Anonymous Paul said...

Electronice - eMag
Cadouri - Fungfit
Jucarii - Toysmall
Jocuri PC/Consola - sendit.com
Flori - buchete.ro

Altceva nu cred ca am mai cumparat de pe internet in ultima vreme

3:45 a.m.  
Blogger karma police said...

si eu cumpar de 2 ani carti de pe amazon....nu am avut probleme

9:11 a.m.  
Blogger Spiridus said...

eu am descoperit o multime de resurse online mai putin faimoase dar cu practici f ok de livrare. in ultimele doua luni mi-am luat un inel de pe uk.forzieri.com, brose de pe avalaya.com, cosmetice bio de pe johnmasters.co.uk, pixuri de pe cultpens.co.uk (toate ajung in aprox o saptamana), carti de vizita de pe moo.com si, desigur, o multime de nimicuri irezistibile de pe etsy.com

toate au ajuns fara probleme. s-au ameliorat multe de cand se rataceau pe la posta coletele de pe amazon...

11:09 a.m.  
Blogger Alin Alexa said...

amazon.co.uk in loc de amazon.com pentru ca: ajung in 2 saptamani cel mult si nu platesti vama

4:08 p.m.  
Anonymous floridelux said...

Pai e simplu: Cadourile: www.floridelux.ro Brazi si decoratiuni de craciun: www.brazidecraciun.ro cosmetice: www.dsmcosmetic.ro .. :)

4:47 p.m.  
Blogger Cristian said...

Multumesc tuturor pentru sugestii. Mi-ar prinde bine sugestii de site-uri internationale, asa cum mi-a dat Spiridus.

4:59 p.m.  
Anonymous Sosetaria said...

Salut,

Pentru sosete/ciorapi poti sa incerci http://www.sosetaria.ro/

Numai bine,
echipa Sosetaria

5:15 p.m.  
Anonymous Irina said...

Eu cumpar de pe www.charitygift.ro.
Gasesti acolo aproape tot ce-ti trece prin cap, de la accesorii pana la carti si CD-uri, iar partea cea mai misto este ca fiecare produs are o donatie catre un ONG.
Produsele sunt cool, livrarea se face in termen util si CSRul e intrinsec :)

5:37 p.m.  
Anonymous MrSport said...

Pai, Mothercare.co.uk ai incercat? :D

Iar pentru electronice - electrocasnice incearca inainte price.ro si ... vei vedea de ce....

6:58 p.m.  
Blogger Unknown said...

Plus:
buchete.ro
tuatara.ro - haine faine
emag.ro - electronice (des!)

8:23 p.m.  
Blogger Daniel said...

Carti am luat de pe Amazon, Librarie.net si Okian

Electronice de pe Emag si PCFcun.

Haine de la Republic.co.uk, Rip101.com, incaltari de la schuh.co.uk. Cele din Anglia au preturi foarte bune, multe reduceri si pachetele ajung destul de rapid. Cred ca de mai bine de un an haine am cumparat doar online. :)

9:05 p.m.  
Blogger Unknown said...

Stie cineva cum sta treaba cu taxa vamala? se plateste doar pentru produse outside EU?

12:11 a.m.  
Anonymous elena said...

american apparel http://store.americanapparel.eu/

vin in maxim doua saptamani si daca faci comanda mai mare de 100 de euro livrarea e gratis. sub 100 e 8 euro pentru romania.

10:07 a.m.  
Anonymous Carcotasu said...

Pentru haine poti incerca si http://www.landsend.com/. Eu am comandat de aici, iti vin cam in 7 zile la OP 3, in Pantelimon.

11:09 a.m.  
Blogger TransilvaniaFest said...

Salut.

In curand (sfarsit de an) e-books romanesti, www.librariadigitala.ro

12:23 p.m.  
Blogger Unknown said...

Pentru ca m-am tot lovit de restrictii de livrare, dupa ceva research am descoperit ca imi pot face adresa in USA pe site-ul www.myus.com. Pentru asta am platit o taxa de inscriere (~ 20 $) si platesc lunar un abonament de 7 $. Ei iti dau o adresa valida la care iti sunt trimise coletele, te instiinteaza de unde sunt si cat cantaresc si asteapta sa-i autorizezi sa-ti expedieze produsele. Asteptarea se poate prelungi pana la 45 zile, fara niciun cost suplimentar din partea ta. Daca in aceeasi perioada ai facut mai multe comenzi, cei de la MyUS ti le trimit in acelasi colet prin DHL.

Pe site-urile care accepta plati internationale, adresa din USA va fi folosita ca adresa de livrare, iar cea din Romania ca adresa de facturare (trebuie sa fie acceasi cu cea din buletin).

Prin minunatul serviciu pe care il au - Personal Shopper (l-am incercat), ei iti ofera posibilitatea sa cumperi de pe site-uri care nu accepta plata cu card strain. Tu le dai site-ul, detaliile produsului pe care-l doresti, link catre acesta, pretul si eventual codul promotional pe care doresti sa-l utilizezi (ex. FREE shipping), iar ei il cumpara pentru tine. Dupa ce au facut comanda si primesc confirmarea, iti trimit factura si iti iau banii de pe card. Fiecare magazin = o comanda, nu conteaza daca cumperi un singur produs sau 100. Pentru fiecare comanda se percepe o taxa de 10 $. Poti cumpara si de la 7 magazine in aceeasi zi, dar pentru fiecare dintre ele vei plati aceasta taxa.

Coletul ajunge in max. 4 zile insa intarzie in vama din Romania. Expedierea presupune un cost pe care ti-l poti calcula pe site, deci in momentul in care ii autorizezi sa-ti trimita coletul trebuie sa te asiguri ca ai bani pe card. Ca idee, pentru trimiterea a 8 produse (7lb.) am platit ~ 85 $, iar taxele vamale in Romania au fost de 110 RON. Eu cred ca merita… :)

Cei de la MyUS iti livreaza oriunde doresti (acasa, birou) fara cost suplimentar. La DHL in schimb, ca sa-ti livreze la o alta adresa decat cea trecuta pe colet, trebuie sa platesti cam 10 euro, deci atentie! :D

http://www.myus.com/shopping/ - magazine de la care sigur pot cumpara.

4:02 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Salut.
My name is Alfina.

Ideea mea este de a continua să magazin online, de la Statele Unite, dar magazinele de a utiliza o companie internationala de transport maritim. Eu am folosit o companie numita Bongo Internaţional pentru un an de acum. Practic, am comanda de la un site-ul meu şi elemente sunt expediate la Bongo International si apoi le transmite-mi-le în România. Totul a sosit întotdeauna în trei sau patru zile, nimic nu a fost vreodată rupte sau pierdut pentru că au o confirmare de livrare pentru fiecare cutie. Uită-te la ei înainte de a face cumparaturile de vacanţă. Va place, probabil, le.

4:29 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home