luni, noiembrie 16, 2009

Life: Am trecut si la Internet Banking

Am fugit mereu de platile lunare de orice fel. De cele mai multe ori, am prins cozi, multi pensionari, certuri, cozi anarhice, galagie, alti pensionari etc. Asa ca la un moment dat pot spune ca am "delegat" aceste sarcini.

Webcard-ul meu de la ING a venit la pachet cu serviciul de homebanking si cum tot trebuie sa ii testez capacitatile, am ales sa platesc cateva utilitzati: lumina si gazele.

Acum, nu are rost sa va povestesc pas cu pas procesul. E destul de simplu, iar aplicatia de pe HomeBank.ro functioneaza destul de OK si este destul de intuitiva, ceea ce e mare lucru la multe site-uri locale. Singura observatie o am la nivel de design, dar aici deja am pretentii prea mari pentru un serviciu care trebuie doar sa isi faca treaba, vorba romanului.

Cineva imi povestea ca la plata utilitatilor se mai intampla sa nu observe furnizorul ca i-au intrat banii in cont si sa iti trimita o echipa sa iti taie toate cele, asa ca mi-am salvat platile just in case.

Desi sunt destul de legat de Internet, nu imi dau seama acum de ce am pus o bariera platilor online pana acum. Si nu sunt singurul.

Test-Drive ING Webcard

Etichete: , , ,

4 Comments:

Anonymous sin said...

Din HomeBank exista optiunea de Direct Debit, si la sfarsit de luna fiecare furnizor poate primi din contul fix sumele pe care le datorezi, fara sa stai sa-ti aduci aminte sa le platesti.

Eu folosesc facilitatea asta pentru plata telefonului mobil. Doar primesc SMS-uri de la operator ca factura a fost achitata.

11:25 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Nu cumva trebuia sa ai mentionat in articol ca asta e un post publicitar platit?

11:48 p.m.  
Anonymous dc++ said...

"Desi sunt destul de legat de Internet, nu imi dau seama acum de ce am pus o bariera platilor online pana acum. Si nu sunt singurul"

Iti spune eu de ce, batrane: esti un tip relist si stii, in profunzimile tale, ca in tara asta doar hartiile pot insemna ceva.

Trebuie sa ne tinem de chitante ca de sfintele moaste, se intampla sa "greseasca softul" si sa nu te mai intelegi cu femeile alea de la ghisee si dupa aia bate-te cu capul de pereti, fraiere.

Spre ca e in regula cu asta, dar la nivelul tehnologic si mai ales uman la care suntem si la manierele noastre (unde softurile se fac de catre relatiile sefilor, nu de cineva cu adevarat competent) mereu poti avea surprize.

8:15 a.m.  
Anonymous miska said...

webcard-ul de la ING are comisioane destul de mari fiind un card mastercard. Are comisioane mai mari atat pentru plati externe, cat si pentru plati intre conturi, plati in valuta etc.
Cel mai ok mi se pare Visa electron (iti da si pentru asta homebank gratuit). Eu il folosesc de 1 an, si acum platesc toate facturile prin homebank.
Ca sa scapi de frica pierderii/furtului banilor, iti faci 2 conturi pe acelasi card. Doar un cont este vizibil la bancomat, la plata la magazin, la platile pe internet. Pe ala din spate poti sa primesti banii(salariu, transferuri), si cand ai de facut plati iti transferi sumele pe contul principal...si gata... chiar daca iti cloneaza cineva cardul, ti-l fura, o sa aiba acces doar la banii dintr-un cont, in care tii o suma mica.
La plata in paypal, amazon, cursul de schimb este foarte bun, de multe ori e mai bun ca la exchange-urile clasice.
dupa cum ati observat sunt super incantat de posibilitatea platilor online :) - economisesti f mult timp, si nu mai stiu ce inseamna coada la banca/posta, mosi si babe...

12:02 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home