Ideas: Cercetarea trece la nivel biometric
Astazi s-a lansat LABoratory, prima companie de cercetare de piata din Romania, care utilizeaza metodologia colectarii si interpretarii de date biometrice. Desi suna un pic a SF, mi se pare interesanta abordarea, mai ales ca se pare ca exprimam verbal doar 15% din ceea ce simtim fata de un lucru anume.
Compania masoara variatia undelor cerebrale, reactiile muschilor fetei si transpiratia de la nivelul pielii, pentru a putea obtine reactia autentica a consumatorilor la diferiti stimuli, avand totodata capacitatea de a stabili intentia de cumparare, ca urmare a expunerii la diferitele informatii si mesaje oferite.
Comunicatul integral este aici.
Compania masoara variatia undelor cerebrale, reactiile muschilor fetei si transpiratia de la nivelul pielii, pentru a putea obtine reactia autentica a consumatorilor la diferiti stimuli, avand totodata capacitatea de a stabili intentia de cumparare, ca urmare a expunerii la diferitele informatii si mesaje oferite.
Comunicatul integral este aici.
3 Comments:
mie=mi suna a BIG BROTHER!FAIL!
E o tehnica interesanta. Mai multe detalii in acest articol: Cum se colecteaza date de marketing cu encefalograma
Si mie mi se pare o super-tehnica. De ani de zile, ne chinuim cu respondenti plictisiti sau care nu pricep ce vrem de la ei, dand raspunsuri in consecinta...
Trimiteți un comentariu
<< Home