vineri, noiembrie 06, 2009

Blogs: Care este nivelul urmator

Cineva s-a gandit sa faca o Scoala de Blog, eu ma gandesc de ceva vreme la intrebarea: Ce urmeaza pentru un blogger?

Chris Brogan are un post care raspunde la intrebarea mea. El vorbeste despre evolutia bloggerilor care sunt deja in "piata" de ceva vreme. Vorbim aici de bloggeri care se bucura de vizibilitate, apreciere, vorbesc in public din aceasta postura si care deja s-au asociat cu diverse branduri. Ii putem numi A-List Bloggers.

Nu cred ca as fi gasit idei mai bune, asa ca mi-am permis sa extrag ideile principale din postul lui Brogan:
  • Pune pe blog o pagina de tipul "Work with me"
  • Gandeste ca ai o afacere si vezi cum poti sa cresti vanzarile
  • Fii consecvent in tot ceea ce faci
  • Iesi in public (in afara conferintelor de gen) si fii prezent unde iti sunt clientii
  • Socializeaza cu folos / interes si cultiva relatiile valoroase.
Sunt convins ca marea majoritate a bloggerilor nu se incadreaza in profilul de mai sus. Pentru ei blogging-ul e o forma de expresie personala, un loc de socializare sau orice altceva decat o potentiala sursa de venit.

Sunt insa bloggeri talentati care pot sa fructifice statutul pe care il au si sa construiasca ceva mai mult decat o arhiva de posturi.

Am in minte acum un mic eveniment dedicat strict A-List Blogger-ilor, in care sa exploram posibilitatile de a face un pas spre next level, oricare ar fi acesta pentru fiecare in parte.

Etichete: , ,

1 Comments:

Anonymous Şcoala de blog said...

Sună a învăţământ superior ceea ce planuieşti - un fel de Universitate de blog :)

11:15 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home