joi, octombrie 08, 2009

Online: Leapsa politica

N-am mai jucat de ceva vreme o leapsa pe bloguri, asa ca am decis sa onorez invitatia primita de la Simona Tache. Imi zice ca ar trebui sa gasesc neaparat un motiv pentru care i-as vota pe: Traian Basescu, Mircea Geoana, Crin Antonescu si Sorin Oprescu. Sa vedem:
  • Traian Basescu - dintr-un masochism nedeclarat.
  • Mircea Geoana - ca sa fiu sadic.
  • Sorin Oprescu - ca daca iese, mai avem o sansa sa capatam un primar care sa rezolve intai problemele esentiale.
  • Crin Antonescu - pentru ca mi-a fost profesor de istorie.
Dau mai departe la (daca nu au primit-o deja) la Arhi, PAH, Calin Fusu, Sorin Tudor si Dragos Bucurenci.

Etichete: , , ,

6 Comments:

Anonymous Teo said...

pe geoana, l-as vota din prostie. pe oprescu, din dragoste de ion iliescu, pe crin din dragoste de patriciu si pe base din dragoste pentru felix motanul ca ne-a spus ca-i securist.

3:30 p.m.  
Blogger karma police said...

pe geoana din snobism, pe oprescu daca as fi o curva proasta, pe crin, daca as fi gay si pe base l-as vota numai daca as fi beata manga

3:42 p.m.  
Blogger BogdiP said...

Pe Geona pentru spotul de prezentare care m-a facut sa rad mult timp, pe Oprescu daca ar fi in turul doi cu geoana sau becali, pe Basescu ca sa am motiv sa ma mut in Anglia iar pe Crin pentru ca sunt curios ce poate...

4:03 p.m.  
Anonymous mugur said...

vrei să-i votezi din niște motive complet greșite. de aici începe tot răul…condițiile în care eu nu aș ezita să-l votez pe oricare dintre candidați sunt
geoană – să-și doneze prin crucea roșie, tot sângele și încă 1 litru prin presare
băselu – să meargă să-l pețească pe Hrebe Jr, cerându-i mâna de la Hrebe senior, pentru fetița lui ‘mai inteligentă decât o consideră unii’ (Joe și Syda probabil)
oprescu – să-l renege pe securistu’ de tacsu’ și să ne dea o șpagă la toți pentru ca să-l votăm, așa cum îl șpăguiau și pe el pacienții
crin – pe papițoiul ăsta îl votez doar dacă îmi bagă un ‘moonwalk’ în direct labeunu…

4:33 p.m.  
Anonymous H3roin said...

pe Basescu fiind raul cel mai mic, pe Geoana doar pentru ca e rarait,
pe Crin ca seaman cu un mielusel la taiere,
pe oprescu din cauza de Stalinskaia,
Si in rest m-as vota pe mine, cum fac dealtfel de vreo 10 ani incoa.

4:47 p.m.  
Blogger zmire said...

Pe Geoana din falsitate, pe Crin din snobism,pe Oprescu de... plictiseala,pe Becali din prea multa credinta,pa Vadim... nu l-as vota!
Insa votul meu il va avea Traian Basescu pentru toate antonimele motivelor celorlalti candidati!

10:41 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home