Design: The Perfect Bottle
Am dat si pe Twitter acum cateva zile, dar mi-am zis ca e o idee mult prea buna sa nu o pun si pe blog.
Jean Valvis, omul din spatele brandului Dorna, cauta sa lanseze un nou brand de apa minerala, Aqua Carpatica.
Partea frumoasa in aceasta noua lansare este data o data de pozitionarea drept cea mai pura apa din lume (0g de nitrati si nitriti) si apoi de concursul international lansat recent: se cauta “The perfect shape for the perfect water”.
Au fost deja invitate toate agentiile mari de design (Interbrand, Brand Union, Future Brand, Wolf Ollins, Saffron, Landor etc), iar ampania de comunicare include machete in Design Week si Creative Review si Vom avea bannere pe BrandRepublic.com, LovelyPackage.com, id-mag.com, Core77.com si packagingeurope.com. Asadar avem o campanie internationala pentru un brand local.
Detalii despre concurs gasiti pe The Perfect Bottle.
Jean Valvis, omul din spatele brandului Dorna, cauta sa lanseze un nou brand de apa minerala, Aqua Carpatica.
Partea frumoasa in aceasta noua lansare este data o data de pozitionarea drept cea mai pura apa din lume (0g de nitrati si nitriti) si apoi de concursul international lansat recent: se cauta “The perfect shape for the perfect water”.
Au fost deja invitate toate agentiile mari de design (Interbrand, Brand Union, Future Brand, Wolf Ollins, Saffron, Landor etc), iar ampania de comunicare include machete in Design Week si Creative Review si Vom avea bannere pe BrandRepublic.com, LovelyPackage.com, id-mag.com, Core77.com si packagingeurope.com. Asadar avem o campanie internationala pentru un brand local.
Detalii despre concurs gasiti pe The Perfect Bottle.
3 Comments:
Designerii si asociatiile profesionale de design se opun vehement acestor practici (free pitch, spec work), iar firmele serioase de design au o regula clara din a nu participa in free pitches.
Suma in joc i-ar fi deschis insa usa oricareia din ele.
Dl. Valvis stie bine ca nu poti manca in 10 restaurante platind consumatia insa numai in cel(e) in care ti-a placut cel mai mult mancarea — cum ar spune dl. Erik Spiekermann.
@kit
eu sunt undeva la mijloc in chestiunea in cauza.
evident marile restaurante nu dau sa guste trecatorilor ceva din meniu, dar in mall-uri mereu vezi localuri mai mici sau mainstream care fac asta.
cum spuneam, sunt la mijloc.
Daca toti ar face cum a facut Valvis atunci ar fi o problema. Dar nu e cazul in Romania. Nr brandurilor care investesc in design tinde catre zero. Astfel de exercitii de comunicare sunt exceptionale si pentru ca ajuta domeniul designului sa ocupe un loc central in atentia publica ceea ce e rar. Cred foarte tare ca astfel de competitii trebui repetate si nu descurajate.
Trimiteți un comentariu
<< Home