joi, octombrie 29, 2009

Blogs: Ultima zi pentru inscrieri la Scoala de Bani

Luni am lasat masina acasa. Am venit cu metroul la birou. Clar ajungeam mai repede la intalnirea de dimineata, insa vroiam sa vad si eu campania Scoala de Bani de pe ecranele Zoom. Nu am reusit sa prind decat reclama generica. Vine metroul prea repede!

Chiar eram curios. Un prieten chiar m-a sunat si mi-a zis: Te-am vazut pe ecranele alea de la metrou, ai nevoie de ajutor, ceva?. In gandul meu: Frate, ce ajutor, cum sa-l mai intrec pe Zoso acum?

Eliza Rogalski a fost buna si mi-a trimis poza de mai sus, sa ma simt si eu bine.

Acum la final de prima etapa a programului, pot spune ca Scoala de bani este una din campaniile care au activat eficient bloggerii activati. As pune-o langa Concurs LG.

Astazi este ultima zi de inscrieri la concursul cu premii cumulate de peste 10.000 euro.

Etichete: , , , ,

1 Comments:

Anonymous Razvan Tirboaca said...

Eu te-am prins la Carefour, ieri. Cand stai la coada ai tot monitoare Zoom.

10:08 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home