marți, octombrie 06, 2009

Blogs: Spui ce iei sau iei amenda?

FTC (The Federal Trade Commision), un fel de "Protectia Consumatorului" in US, a dat recent o "circulara" prin care cere bloggerilor sa isi declare relatiile cu brandurile ori vor primi o amenda de 11.000 $. Practic, orice blogger american trebuie sa spuna daca testeaza un produse sau primeste bani de la un brand pentru o anumita activitate.

Inainte sa vad stirea asta si ca un organ local sa aiba o idee similara, am creat o pagina in care adun campaniile (de orice fel) in care sunt sau am fost implicat. Am pus-o acum cateva zile aici.

Etichete:

4 Comments:

Blogger Anticalofilul said...

lucky me! din 2 motive, inca nu am "contracte" si nu sunt in US (inca?!)

2:23 p.m.  
Anonymous Mihai Ioan said...

Nu mi se pare o actiunea rea sau buna. Mi se pare oarecum ok sa platesti impozit din castig. Asta doar daca banii aia chiar ajung unde e nevoie de ei.

5:25 p.m.  
Anonymous Doru Panaitescu said...

si eu am facut-o fara amenintarea "oficialitatilor" in pagina "am testat"

Apropos de testat, Cristi: drive-test inseamna examen pentru permisul de conducere, testdrive - testezi o masina. Tu ai folosit in enumerare amebele forme. sugestia mea este sa corectezi pentru rigurozitatea listei.

8:36 p.m.  
Anonymous Corneliu said...

Asta a fost tare: "Inainte [...] ca un organ local sa aiba o idee similara..." Asta suna a "Doamne feri" sau "bate-n lemn" :))

10:17 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home