joi, septembrie 24, 2009

Online: Intra in concursul de design al Microsoft

La Webstock 2009, am reusit sa oferim participantilor si o serie de ocazii de interactiune, avand suportul partenerilor nostri. Asa cum Cuculand a ales sa isi anunte brandul in evenimentul nostru, Microsoft a tinut sa lanseze o provocare web designer-ilor prezenti in sala.

Orice designer putea intra in concursul ce viza "redesenarea" sectiunii www.microsoft.ro/web, avand un premiu in valoare de 2.000 de euro*.

Cum provocarea a stranit interes dincole de granitele salii, am hotarat - impreuna cu echipa Microsoft - sa deschidem concursul si celor care nu au ajuns la Webstock. Pana la urma mi s-a parut fair, caci la eveniment am avut locuri limitate. Una peste alta, m-am lasat convins.

Cei interesati sa primeasca brief-ul sunt rugati sa scrie la office [at] evensys [.] ro, cu mentiunea la subiect "Concurs Microsoft".

* conform legislatiei, aceasta suma este impozabila

Etichete: , , ,