miercuri, iulie 15, 2009

Blogs: Gadgeteer creste



Am primit multe feedback-uri si am vazut multe mentiuni dupa lansarea Gadgeteer. Le multumesc tuturor! Este incurajator sa vezi pana unde poate fi dus acest proiect, mai ales ca am vazut ca am creat asteptari mari.

Inainte de orice poate deveni, Gadgeteer este un program de teste care implica 8 bloggeri pasionati de gadget-uri. Misiunea principala este asadar de a facilita celor opt accesul la cele mai noi terminale si servicii de pe piata. Si pentru a reusi acest lucru ma bucur de sprijinul Vodafone.

Cineva credea ca vrem sa fim Engadget si Gizmodo. Departe de mine acest gand acum! Cele doua mega-bloguri au echipe redactionale si acces la informatii si evenimente la care spera orice blog de tehnologie din lumea asta. In plus, deja sunt site-uri si bloguri de profil la noi: Go4It!, Tektonic, Mobilissimo, Gadget Mania etc.

De ce atunci Gadgeteer.ro? Am vrut sa cream un loc in care sa agregam ce scriu bloggerii invitati in program, o arhiva dedicata ce poate servi drept punct de referinta pentru cei la fel de pasionati de gadget-uri.

Pentru a avea o constanta in actualizarea blogului, am inclus si o sectiune de noutati si avem deja si doi guest-testers - Radu si Razvan - urmand ca si Ionut, seful laboratorului de software de la Chip, sa se alature grupului de "musafiri".

Ideea are un potential enorm, iar de idei nu duc lipsa acum. Pana la urmatoarele noutati, mi-ar placea sa cunosc - in grupurile de pe LinkedIn si Facebook - si alti oameni interesati de gadget-uri, iar daca doriti sa ne sustineti proiectul, gasiti aici o serie de badge-uri.

Astazi am lansat si contul de Twitter pentru Gadgeteer, iar imaginile pentru sesiunile de "unboxing" si "hands-on" sunt aici pe Flickr.

Am deschis postul cu un clip realizat de Zoso. Sunt curios ce o sa faca la urmatorul "unboxing".

Etichete: , , ,

2 Comments:

Anonymous Dani said...

ma bucur pentru voi.. tineti-o tot asa :P

p.s. ai uitat de al nostru la bloguri :P

2:04 a.m.  
Anonymous Flavia said...

ruuulz.... misto tare :P
http://gigel-flux.blogspot.com

9:30 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home