vineri, iulie 31, 2009

Blogs: 7.500 + romani pe Twitter?

Am tot facut estimari pentru diverse prezentari si articole pe marginea numarului de romani care folosesc Twitter. Ultima mea estimare - optimista - vorbea de 10.000 de conturi activate (nu neaparat folosite). A fost o estimare la feeling, fara sa ma bazez pe ceva anume.

De pe Twitter (via @catalintenita) am aflat ca astazi ZeList numara 7.512 conturi deschise de romani. Un numar impresionant din punctul meu de vedere.

UPDATE: Titus estimeaza aici ca ar fi doar 1.000 - 1.500 de romani activi pe Twitter.

UPDATE (4.08): ZeList a numarat intre timp peste 10.000 de conturi.

Etichete: , , ,

6 Comments:

Blogger Stefan C said...

Impresionant in raport cu ce?

11:53 a.m.  
Blogger Cristian said...

Corect! Buna intrebare...

Acum o luna in ZeList erau vreo 2000 de conturi de Twitter, iar cei mai multi - inclusiv eu - ne dadeam cu parerea.

Acum ZeLsit a venit cu o cifra neasteptat de mare in raport cu estimarile. Eu am estimat intre 6.000 si 10.000 (alea 6.000 ar fi chiar folosite).

Deci am fost impresionat.

Apoi ma uit la celelalte retele sociale.

pe LinkedIn probabil sunt vreo 50 de mii de romani, iar pe Facebook sunt vreo 250 de mii acum.

LinkedIn are cativa ani in spate, iar Facebook e fenomenal la crestere.

In raport cu ele, 7.500 de oameni pe Twitter reprezinta o cifra OK, daca ne gandim ca microblogging-ul a fost adoptat mai mult incepand de anul trecut (vs ideea de social network ce dateaza de cativa ani).

Dar cum spunea si Catalin Tenita pe Twitter, Twitter se apropie de numarul blogurilor active de la noi (12.000). Asta ma impresioneaza cel mai mult!

2:27 p.m.  
Anonymous ludovicianul said...

Eu nu prea ii vad rostul Twitter-ului. Daca vrei sa te exprimi ai blog-ul la dispozitie. De ce mai trebuie si un microblog? E si asta un trend care vine de la altii si il urmam si noi...

3:26 p.m.  
Anonymous Harry said...

In fiecare luna ce trece numarul oamenilor de pe retele sociale creste atat de mult incat nu ne vine sa credem...oare o sa asistam la un bubble in social media?

4:34 p.m.  
Anonymous andrei said...

pe hi5 sunt peste 2 milioane de romani...

3:51 a.m.  
Anonymous necenzurat said...

da, dar gandeste-te cate din conturile de ze list sunt active, am vazut un cont al carui nume a fost schimbat, iar in ze list erau ambele conturi.... nu e ceva sigur :)

am scris si eu pe chestia asta

http://boem.me/cate-persoane-din-romania-sunt-pe-twitter.html

6:50 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home