duminică, iunie 21, 2009

Promo: Cum am grija de telefon

Cei de la HusePiele.ro mi-au oferit spre test o husa speciala marca Piel Frama pentru Blackberry Bold. O sa fie un test interesant. Eu folosesc acel holster primit cu telefonul, dar nu am folosit niciodata o husa "complicata" (cu capsa de inchidere si sistem de prindere la curea). Probabil nu o voi folosi la curea, insa va fi interesanta experienta. Eu chiar tin la Blackberry-ul meu si vreau sa il protejez.

La prima vedere, am apreciat calitatea produsului. Piel Frama lucreaza manual husele de telefon si face asta din 1984. Ma intreb acum cum arata o husa pentru un telefon din '84. Ca o vesta?

Etichete:

5 Comments:

Blogger Bazilide said...

Chiar sunt curios cum o sa ti se para. Si eu am o husa relativ asemanatoare (se deschide insa lateral)dar nu e foarte practica pt vorbit, desi protejeaza bine device-ul. :)

9:22 p.m.  
Anonymous Anonim said...

uhm pare ceva teribil de complicat. u might use it on ur dog/cat daca te plictiseste pe tel.

11:49 p.m.  
Blogger IT terapia said...

lucrurile autentice sunt sustinute de "accesorii".
altfel, de cate ori mi-am scapat tilifonul pe jos mi-am promis ca-mi iau o husa...cand mi-am luat, mi l-au furat :)

1:10 a.m.  
Anonymous Dan said...

Este nevoie de o husa pentru telefon, in general toate care le-am avut au terminat prin a fi varza oricat de metalic ar fi exteriorul. Samsung se lauda ca S8300 are un invelis anti-zgarieturi, dar cred ca tot nu face sa il tii in buzunar.

8:50 p.m.  
Anonymous bucurenci said...

nu la curea! nu la curea!!

6:08 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home