joi, iunie 11, 2009

Life: Ziua in care am renuntat la primul

Am facut multe lucruri de-a lungul timpului cu care ma mandresc si pe care le consider premiere. Multe dintre ele le-am facut doar de dragul de a fi primul. Si in multe comunicari am scos in fata acest lucru. Astazi insa am renuntat la sintagma "primul ceva din...".

Mi-am dat seama ca nu mai conteaza asa de mult sa fii primul, ci mai degraba sa fii cel mai bun sau macar sa fii bun in ceea ce faci. Dupa ce esti primul sau al doile, al treilea...

Etichete:

4 Comments:

Anonymous Lorand R.. Minyo said...

"You're either the first, the best or different" - aceasta afirmatie este valabila si azi.

Primul intotdeauna va crea hype, the best va ramane in istorie si different va starni discutii (the conversation).

Depinde care este scopul tau final...

5:08 p.m.  
Blogger Unknown said...

Fără ’primii’ într-un domeniu cum pot apărea ’cei mai buni’ din acel domeniu?

Pe de altă parte e cunoscut faptul că ’primii’ muncesc mult pentru a sparge gheața și în general cei de după el sunt cei care culeg roadele drumului deschis.

7:01 p.m.  
Blogger Marius Visan said...

Live your dream, don't dream your life! ;)

7:51 p.m.  
Anonymous Anonim said...

poti sa fii foarte bun in a fi mereu primul?

1:17 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home