joi, iunie 25, 2009

Gagdgets: Am pus mana pe un Pearl Flip

Nu vad inca un motiv pentru care as renunta la BlackBerry si mai ales la tastatura full QWERTY, insa "ciudatenia" (asa am privit-o la lansare) numita Pearl Flip m-a facut sa exclam: Asta ar putea fi al doilea telefon pentru mine!

Nu m-am omorat niciodata dupa telefoanele cu clapeta, insa Pearl Flip are ceva care ma atrage. Poate aerul BlackBerry. Si ce mi se pare ciudat e ca desi nu are cele mai tari finisaje si design-ul putea fi mai bun, eu il gasesc destul de sexy.

Il am de putin timp, deci testul va urma in zilelele urmatoare. O prima observatie e legata de tastatura. E altceva decat ce am avut pana acum si imi va trebui putin timp pana o s-o stapanesc.

L-a mai incercat cineva?

Etichete: , ,

6 Comments:

Anonymous Florin said...

toate blackberryurile cu tastatura semi qwerty au un joculet foarte bun care te ajuta sa inveti sa tastezi mai repede

incearca-l

11:40 p.m.  
Anonymous Bogdi said...

Din pacate este un telefon modest : calitatea foto/video nu este multumitoare, tastatura este greu de folosit,jocuri putine si greu de gasit pe net, meniurile sunt criminale ( incearca doar sa dezactivezi raspunsul automat la deschiderea clapetei si vei intelege ). Partile bune : browserul web, integrarea perfecta cu emailurile ( primesti mailuri live pe telefon daca sti ce si cum trebuie configurat ). Recomand : Nokia 5800 :)

7:30 a.m.  
Anonymous MRcrispy said...

Frumos candelabru :)

11:11 a.m.  
Anonymous Alex Dumitru said...

Mi se pare un esec total telefonul asta. Tastatura pare foarte greu de folosit, designul lasa de dorit. Navigarea probabil nu e la fel de ok ca pe un Bold, pentru ca e display-ul foarte inalt si ingust.

6:50 p.m.  
Anonymous Anonim said...

hello... hapi blogging... have a nice day! just visiting here....

4:30 a.m.  
Anonymous Dragos Grijincu said...

arata a telefon de tipa

9:04 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home