vineri, mai 15, 2009

Trends: Rasplata pentru fidelitate

In urma cu un an, am descarcat gratuit single-ul Violet Hills de pe site-ul Coldplay. De atunci, periodic, am primit noutatile lor pe e-mail. De multe ori, si alte piese gratuite. Astazi insa mi-au oferit ocazia de a descarca gratuit un album intreg. Albumul live "Left Right Left Right Left", ce include piese ca Fix You, Clocks, Viva La Vida etc.

Nu sunt fan Coldplay, imi plac doar cateva piese. Am continuat sa urmaresc newsletter-ul trupei pentru ca nu ma bombarda cu mesaje aiurea si imi oferea mereu ceva util. Stiu ca alti artisti au oferit chiar mai mult, din punctul meu de vedere insa, Coldplay a stiut sa ma tina aproape cel mai bine.

Etichete: ,

2 Comments:

Blogger anonimul necunoscator said...

imi plac extrem de mult coldplay,si ce au facut ei pentru comunitatea online cu releasul gratuite din albumurile lor,daca o tin tot asa ajung probabil mai tare ca "beatealsi"

12:14 a.m.  
Blogger Unknown said...

Coldplay sunt inovatori în distribuție și promovare, au învățat mult de la ’frații’ lor Radiohead.

1:10 a.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home