marți, mai 19, 2009

Online: Intra in concursul meu pentru LG

Vineri s-a lansat ConcursLG, initiativa in care 4 bloggeri testeaza un super televizor LCD si in acelasi timp il pun la bataie fiecare intr-un concurs propriu. Eu sunt unul dintre cei patru.

Eu lansez astazi concursul meu pentru televizorul LG, sub numele Sampler.ro. De ce Sampler? Pur si simplu de la ce reprezinta acest cuvant in limba engleza: A representative collection or selection. Mai am si un alt motiv, dar pe acesta il voi dezvalui la momentul potrivit.

Ce presupune concursul meu? Practic trebuie sa mentionezi undeva in social media (blog, Twitter, HI5, Flickr sau YouTube) ca participi la concurs si apoi sa inscrii acea pagina pe sampler.ro.

Vizitatorii Sampler.ro vor putea sa voteze acele pagini pe care le apreciaza pur si simplu subiectiv. Nu exista criterii, participantii trebuie doar sa isi cheme prietenii sa voteze! Ei au la dispozitie o telecomanda cu care pot schimba paginile inscrise. Vor face zapping printre participanti.

Va invit asadar la concurs si multumesc anticipat tuturor celor care popularizeaza concursul.

Etichete: , , ,

12 Comments:

Blogger Mihai Moscovici said...

Accepti participanti din R. Moldova? :)

4:06 p.m.  
Anonymous Dulcik said...

Bafta tuturor!

4:18 p.m.  
Anonymous sorin said...

Foarte interesant concursul ca si celelalte de altfel. Cel mai bun sa castige:D

4:46 p.m.  
Blogger Everzor said...

Având în vedere faptul că unii concurenţi la concursul sampler au un număr de utilizatori ce depăşeşte mia, iar alţii abia ating 100 şansele sunt foarte, foarte ... mici pt. unii şi mari pt alţii.

4:56 p.m.  
Anonymous cuentazara said...

tu cu cine ai votat?:)

6:56 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Verifica si tu pe http://www.sampler.ro/concurent/201/octavian-grigor are cam multe voturi comparabil cu ceilalti, am dat search pe google dupa nume, am ajuns la un alt concurs unde iarasi a castigat ..si lumea il acuza ca a trisat ..

;)

5:56 a.m.  
Blogger CezaraB said...

Daca se va depista ca a trisat, ceea ce e usor de determinat, va fi anuntat si exclus din concurs! Nu avem niciun interes de a premia un concurent care fraudeaza.

Succes tuturor!

5:08 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Domnul Octavian Grigor lucreaza in domeniul IT si cred ca stie foarte bine sa triseze, am vrut sa intru si eu in concurs dar nu are rost sa concurezi cu cineva care trisaza.
DOVADA:
http://www.pensiileprivate.ro/Nr-39-11-martie-2009-xprimm-newsletter-articol-135-931.htm (UNDEVA JOS ESTE TRECUTA ECHIPA, chici cine e la departament IT? )

http://www.xprimm.ro/ECHIPA-MEDIA-XPRIMM-6-ro.htm

12:15 p.m.  
Anonymous Anonim said...

@CezaraB ... se vede ca a fost depistat, intr-o zi el a strans 1200 de voturi, dupa aia a facut cate 100 pe zi!

Clar joaca corect!

10:59 p.m.  
Blogger CezaraB said...

Cei care au fraudat concursul au fost depistati si scosi din concurs.

Asa ca, votati, votati si castigati!:)

Succes,
Cezara

12:17 p.m.  
Blogger Unknown said...

Electric Electrical Engineering Zoon Mathematics of Linear Algebra Life Style PRUDE ACTRESS IN INDIA This is the Gallery of Tennis Stars The Photo Gallery of LindsayLohan InDiaN LAsH Kereena Kapor Gallery The Gallery of Free wallpaper of Paris Hiltons The Free Wallpaper Gallery of Britney Spears The Gallery of Indian Actress Amisha Patel

12:51 p.m.  
Anonymous Anonim said...

Nu mi se pare deloc corect... Pe mine m-ati scos cand am facut peste 2000 de voturi dar pe Macsim nu... L-ati lasat sa faca voturi chiar si in 15.06, iar competitia trebuia sa se termine in 14.

4:17 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home