marți, mai 19, 2009

Blogs: Multumesc, MB Dragan!

Am mai spus pe blog. Am spus si la evenimentul LG de vineri. Am ales sa "angajez" o agentie interactiva sa se ocupe de concursul LG pe care urma sa il lansez. Mi s-a parut o idee buna, iar rezultatul imi confirma acest lucru (alaturi de o serie de reactii pozitive vazut in jur).

Ce pot sa va spun din culise e ca am renuntat la doua concepte care intamplator s-au regasit in alte concursuri. Si ma bucura ca am renuntat la ele si am ajuns la Sampler.

In acest post, vreau doar sa multumesc echipei MB Dragan: Mihai, Cezara, Tudor, Razvan si Andrei. Nu stiu daca au mai facut un proiect de acest gen intr-un timp atat de scurt, insa eu vreau sa ii felicit pentru operativitate si creativitate.

Ma bucur ca au respectat brief-ul: ideea trebuie sa sutina ambele branduri - cel personal si cel al LG. Si cred ca au reusit. Multumesc, guys!

Etichete: , ,

9 Comments:

Anonymous Mihai said...

M-am inscris si eu :) Pana cand se poate vota? Si inca ceva: se poate vota in fiecare zi?

11:48 a.m.  
Anonymous Mihai Dragan said...

A fost fun sa te sustinem :)

Ma bucur ca ti-a placut.

11:51 a.m.  
Blogger CezaraB said...

Da, Mihai, poti vota in fiecare zi, si iti poti invita prietenii sa te voteze, prin intermediul badge-ului pe care il gasesti in pagina cu care te-ai inscris.

3:07 p.m.  
Blogger CezaraB said...

Insa poti vota o singura data pe zi de la acelasi IP.

Succes!

3:08 p.m.  
Anonymous EviLSouL said...

Protectie pentru Proxy aveti? Dar pentru IP-urile dinamice?
Cu 255 ip-uri dinamice/zi pai sa tot fac rost de voturi. Daca mai pun si 200 de servere Proxy/zi deja fac rost de 400+ voturi pe zi.

Ar trebui sa luati in considerare doar 1 vot pe ultima clasa de IP-uri si sa penalizati conturile care au un procent prea mare venit de pe Proxy.
Este pacat ca un televizor ca asta sa fie luat de unul care stie sa faca rost de IP-uri, este pacat mai ales de site, arata bine, dar este usor de pacalit.

11:38 p.m.  
Anonymous Mihai said...

Bine mai spune EvilSoul. As putea sa ma votez acasa pana sa ma plictisesc (am IP dinamic) dar nu o fac pentru ca nu asta e spiritul concursului. Multi din prietenii mei folosesc acelasi furnizor de net, avem IP-uri din aceeasi clasa, astfel ca luarea in considerare a unui singur vot dintr-o clasa de IP-uri nu mi se pare valabila. Sper ca nu veti lua in calcul numai numarul de voturi. Nu am excelat in creativitatea postului cu care m-am inscris la concurs. Nici nu se poate compara un post de blog cu un link de Twitter sau o pagina "Despre mine" de pe Hi5. Poate gasiti o solutie care sa impace pe toata lumea :)

11:47 a.m.  
Anonymous Razvan said...

Si eu sunt foarte bucuros de rezultatul final. si le urez tuturor participantilor mult succes! :)

Sper sa ma invite castigatorul la un film pe acel tv :P

4:07 p.m.  
Blogger CezaraB said...

Voturile castigatorului vor fi analizate, si daca se detecteaza incercari de fraudare, concurentul respectiv va fi descalificat.

Deja avem in vizor concurenti care au incercat sa fraudeze concursul!

Nu va pierdeti sperantele si adunati cat mai multe voturi! Conteaza corectitudinea acestora.

Succes!

5:07 p.m.  
Anonymous Alin said...

@EviLSouL - mi se pare ca aberezi putin. cum sa blochezi o intreaga "clasa" de ip-uri dupa ce a votat o persoana ? stii ce e aia o clasa de ip-uri ? stii ca intr-o retea pot fi mai multi utilizatori si nu e normal sa ii blochezi pe toti pentru ca a votat numai unul ? de unde ai scos tu 255 de ip-uri ?

2:30 p.m.  

Trimiteți un comentariu

<< Home